آمریکا از تحریم فرماندهان مبارزه با تروریسم پشیمان خواهد شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کتائب حزب الله عراق تاکید نمود که تحریم مقامات الحشد الشعبی از سوی آمریکا نشانه ترس این کشور از اراده و قدرت الحشد برای مقابله با استکبار و تروریسم است.

آمریکا از تحریم فرماندهان مبارزه با تروریسم پشیمان خواهد شد

به گزارش خبرنگاران از فارس، کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تحریم مقامات الحشد الشعبی از سوی آمریکا را نشانه سراسیمگی آمریکا در برابر شکست از مقاومت ضد استکبار و تروریسم دانست و گفت که آمریکا از این کارش پشیمان خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: مجاهدین سرسخت معتقدند که تأیید و پذیرش از سوی آمریکا ملاک انحراف است و عصبانیت و خصومت آمریکا نسبت به آنها، باعث افتخار است.

کتائب حزب الله تاکید نمود: رژیم شیطان عظیم که با زور و تروریسم بر ملت ها مسلط شده است، از مردان آزاده این ملت ها احساس ترس می نماید تا جایی که تعادل خود را از دست داده و تصمیم هایی از سر سردرگمی می گیرد؛ زیرا فرزندان محور مقاومت استکبار آمریکایی را به چالش کشیده اند و با توطئه های آمریکا علیه ملت های منطقه و دنیا بدون هیچ واهمه، عقب نشینی و تسلیمی با همه قدرت و اراده روبه رو می شوند.

در این بیانیه آمده است : متوسل شدن آمریکای شرور به سلاح پوچ تحریم و قرار دادن کسانی در لیست تحریم که با استکبار و دست پرورده تروریست آن یعنی داعش مقابله کردند، اعتراف به شکست و ضعف در برابر مردانی است که پای عهد و پیمان خود با خدا بودند.

کتائب حزب الله گفت: حاج ابوفدک المحمداوی رئیس ستاد الحشد الشعبی پرچمی از پرچم های جهاد و مقاومت به دلیل اینکه ترس به دل ظالمان انداخت و خاری در چشمشان بود به لیست تحریم های آنها افزوده شد و آمریکا از این جرایم و حماقت های خود در حق ملت ما و فرماندن جهاد و نصر علیه داعش پشیمان خواهد شد و امید آمریکا به رژیم های مزدورش هم سرابی بیش نخواهد بود.

در خاتمه این بیانیه آمده است: اما مردان خدا هم مطمئن تر شدند که آمریکا یعنی شیطان عظیم دشمن بشریت است و باید با آن مقابله کرد و آن را به همراه همه مزدورانش در عراق و منطقه شکست داد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه ابو فدک را که به عنوان جانشین شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی و فرمانده میدانی گروه الحشد الشعبی انتخاب شده بود، در فهرست تحریم قرار داد.

سازمان الحشد الشعبی نیز در واکنش به این اقدام، قرار دریافت نام وی در لیست سیاه آمریکا را به این فرمانده شجاع تبریک گفت.

وزارت خزانه داری آمریکا، هفته پیش نیز فالح الفیاض، رئیس این سازمان را در لیست تروریستی خود قرار داد که واکنش دولت و جریان های سیاسی عراق را در پی داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27486

به "آمریکا از تحریم فرماندهان مبارزه با تروریسم پشیمان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از تحریم فرماندهان مبارزه با تروریسم پشیمان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید