آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا داده گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا باید آموزش های لازم را با حفظ آرامش روانی به آن ها منتقل کنیم.

آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا داده گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش از ، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر تا امروز 305 نفر است.

او ادامه داد : در بیست و چهار ساعت گذشته 58 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 17 مورد به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در حال حاضر 50 بیمار در بخش های ویژه بیمارستان ها بستری هستند اضافه نمود: از مجموع موارد بستری در بخش های ویژه 22 نفر در شرایط تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در 19 شهریور تایید و اعلام شد گفت: سه بانوی 69، 88 و 89 ساله باسابقه دیابت و بیماری قلبی و یک آقای 39 ساله باسابقه آسم ازجمله مواردی بودند که براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 47 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد: برای جلوگیری از ابتلای دانش آموزان به کرونا باید آموزش های لازم را با حفظ آرامش روانی به آن ها منتقل کنیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22309

به "آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های لازم به دانش آموزان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید