احداث خط 400 کیلوولت خوی - ماکو در دستور کار دولت قرار گرفته است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا اردکانیان عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماکو گفت: علاوه بر احداث این خط،توسعه تصفیه خانه هاو شبکه فاضلاب شهرستان ماکو در دستور کار دولت قرار گرفته است.

احداث خط 400 کیلوولت خوی - ماکو در دستور کار دولت قرار گرفته است

وی با بیان اینکه علاوه براین احداث سد بداوغلی و دو پروژه مهار آب در ماکو جز اهداف اصلی این وزارت نیرو در این شهراست گفت: موضوع آب رسانی به روستاها ، تعریض خیابان امام ماکو هم جز طرح هایی است که امید است درآینده نزدیک شاهد افتتاح آن در این شهر باشیم.

اردکانیان با بیان اینکه از هر سه نفر درکره زمین یک نفر فاقد کوچیکترین امکانات بهداشتی است گفت: خوشبختانه کشورما جز کشورهای بسیار پیشرفته در حوزه بهداشت عمومی است.

وزیر نیرو بیان نمود: توسعه بهداشت عمومی وشبکه فاضلاب درایران با پیشرفت زیادی همراه بوده است به طوری که هم اکنون 50 درصد مردم کشورمان تحت پوشش شبکه های پیشرفته تصفیه آب قرار دارند.

وی ضمن تاکید برا خدمات رسانی هرچه بیشتر به مناطق مرزی گفت: مناطق مرزی کشور ویترین آن کشور محسوب می شوند وباید کوشش زیادی برای آبادانی این مناطق گردد.

اردکانیان بابیان اینکه همواره همدلی موجب پیشرفت در کشورشده است اضافه نمود: این همدلی وهمراهی درمیان مسئولان شهر ماکو بسیار مشهود است و ازاین ظرفیت وپتانسیل می توان برای رشد وپیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1880

به "احداث خط 400 کیلوولت خوی - ماکو در دستور کار دولت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث خط 400 کیلوولت خوی - ماکو در دستور کار دولت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید