اختتامیه مسابقات شنای جام زنده رود سه شنبه برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، بهمن کیانی والا در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات شنای جام زنده رود در استان اصفهان گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات شنای جام زنده رود سه شنبه برگزار می گردد.

اختتامیه مسابقات شنای جام زنده رود سه شنبه برگزار می گردد

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از 50 تیم از سراسر کشور شروع گردیده است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز گذشته با حضور بیش از 50 تیم از استان های سراسر کشور در استخر انقلاب برگزار گردید و در حال حاضر تیم های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: در این رقابت ها نزدیک به 524 ورزشکار، مربی و سرپرست حضور دارند و قرار است که آنها تا روز دوشنبه 29 مردادماه در استخر انقلاب اصفهان به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقات توضیح داد: مسابقات شنای جام زنده رود در رده های سنی 12-11 سال، 14-13 سال و 17-15 سال به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگزار می گردد.

کیانی والا افزود: در روز نخست این رقابت ها و در رده سنی 15 تا 17 سال، متین سهران شناگر اصفهانی در ماده 50 متر پروانه با زمان 25:15 ثانیه رکورد ایران را که پیش از این با زمان 25:43 ثانیه در دست علیرضا زمردی از تهران بود، شکست.

وی افزود: در ماده 400 متر آزاد رده سنی 13 تا 14 سال هم، علی جعفری از استان مرکزی رکورد پیشین خود را ارتقا بخشید و به زمان 4:22:40 دقیقه کاهش داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 185

به "اختتامیه مسابقات شنای جام زنده رود سه شنبه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه مسابقات شنای جام زنده رود سه شنبه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید