اخذ مالیات از خودرو های لوکس در سال1400

به گزارش مجله سلو بلاگ، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 جزئیات جلسه امروز این کمیسیون درباره اخذ مالیات از خانه های خالی و خودرو های لوکس را تشریح کرد.

اخذ مالیات از خودرو های لوکس در سال1400

به گزارش تسنیم، علی اصغر خانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی و ایجاد درآمد از این محل برای دولت مورد بحث و مصاحبه نهاده شد.

وی اضافه نمود: پس از بحث و گفتگو در این باره با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق 2 هزار میلیارد تومان از محل اخذ مالیات از خانه های خالی در سال 1400 برای دولت درامد پیشبینی شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با اشاره به مصوبه دیگر اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز، بیان داشت: موضوع دیگر بحث اخذ مالیات از خودرو های لوکس بود که مخالفان و موافقان این موضوع دیدگاه های خود را مطرح کردند.

خانی با بیان اینکه اعضای کمیسیون با اخذ مالیات از خودرو های لوکس در سال آینده موافقت کردند، بیان داشت: پس از گفتگو در این باره مقرر شد تا کارگروهی تشکیل گردد و بر اساس قیمت خودرو های لوکس و معیار های دیگر مالیات هایی برای این خودرو ها مشخص نمایند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اضافه نمود: مقرر شد تا کارگروه مربوطه هر چه سریعتر تشکیل شده تا بر اساس معیار و ملاک هایی میزان اخذ مالیات از خودرو های لوکس را مشخص کند تا پیش از ارسال گزارش کمیسیون تلفیق برای آنالیز در جلسه علنی این موضوع نیز در بخش درآمدی بودجه مشخص تکلیف گردد.

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1400 باید در جلسه علنی نیز به تصویب برسد و در نهایت با تاکید شورای نگهبان تبدیل به قانون می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27310

به "اخذ مالیات از خودرو های لوکس در سال1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مالیات از خودرو های لوکس در سال1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید