استراماچونی: مسئولیت و هدف یک مربی تنها فوتبال نیست

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک که صبح امروز برگزار گردید گفت: پیش از هرچیز به همگی صبح بخیر می گویم. این افتخار بزرگی برای من است که در مقابل انسان های بزرگی در اینجا حضور دارم. وقتی من قبول کردم تا برای این کنگره به اینجا بیایم، به این دلیل بود که همه ما قسمتی از این برنامه هستیم. همه ما یعنی مربیان، پزشکان و ... که در فوتبال نقش داریم، یک وظیفه بزرگ داریم. ما فقط مربی یا پزشک تیم خود نیستیم و ما اینجا مسئولیت بزرگتری درباره همه افراد جامعه داریم.

استراماچونی: مسئولیت و هدف یک مربی تنها فوتبال نیست

وی اضافه نمود: وقتی شما مربی یک تیم هستید، مثلا من مربی استقلال هستم که میلیون ها طرفدار در ایران دارد، مسئولیت شما و هدف شما تنها فوتبال نیست و شما مسئولیت های دیگری هم دارید. ما می توانیم برای طرفداران شوق و هیجان زندگی را به ارمغان بیاوریم و این مسئولیت سنگینی است. وقتی که ما وارد زمین می شویم، از دقیقه یک تا 90 به عنوان نماینده تمام مردم در زمین کوشش می کنیم.

سرمربی آبی پوشان توضیح داد: وقتی من بچه هایی را روی صحنه این همایش دیدم، می توانم تکرار کنم که ما برای این نسل اهمیت داریم چون من وقتی هم سن این بچه ها بودم، آرزویم این بود که بازیکن فوتبال شوم. وقتی در سن آن ها بودم، دوست داشتم در یک ورزشگاه بزرگ بازی کنم. تمام مربیان و بازیکنان بزرگ برای من یک مثال و نمونه هستند.

استراماچونی خاطرنشان ساخت: من به خودم و بازیکنان می گویم که وقتی در زمین هستیم، بیشتر از موارد فنی، اشتیاق و تجربه و هیجان را با خود به زمین می بریم. برای همین ما مسئولیت سنگینی داریم و باید به جز موارد فنی، تجارب و نکات دیگری را هم انتقال دهیم.

وی در پایان بیان داشت: صندلی ما خیلی مهم است. وظیفه ما این است که علاوه بر موارد فنی که به بازیکنان می گوییم، امید را به تمام مردم جامعه بدهیم و امید را به زنگی آن ها بیاوریم. می خواهم تشکر کنم از کسانی که من را به این کنگره دعوت کردند و همچنین از کسانی که اینجا حضور دارند تشکر کنم. امیدوارم همانطور که تا الان با تیمم کوشش نموده ایم، بتوانم امید را به جامعه بیاورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10631

به "استراماچونی: مسئولیت و هدف یک مربی تنها فوتبال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: مسئولیت و هدف یک مربی تنها فوتبال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید