اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پیگیری می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن فتحی نیا ظهر سه شنبه در دیدار با ایثارگران بینالود که در حسینیه علی اصغر طرقبه برگزار گردید اظهارکرد: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از جمله مهمترین دغدغه بنیاد شهید است و مسئولان بنیاد با هدف بستر سازی برای فرزندان اشتغال ایثارگران با فرمانداران و ائمه جمعه دیدار می نمایند.

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پیگیری می گردد

وی توضیح داد: بنیاد شهید و امورایثارگران برنامه بسیار خوب سفر در شهرستان ها را شروع نموده تا مسئولین این نهاد مقدس از نزذیک با ایثارگران مصاحبه نمایند و این برنامه باید الگویی برای سایر مسئولین باشد.

فرماندار شهرستان بینالود نیز در این دیدار گفت: با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان بینالود، احتیاج است المان های ایثار و شهادت در طرقبه و شاندیز بیشتر گردد.

سید حسن حسینی خاطر نشان ساخت: طرقبه و شاندیز بیشتر بعد تفریحی آن در جامعه دیده می گردد با توجه به اینکه بینالود بیش از 500شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است، باید نماد های ایثارو شهادت در جامعه بیشتر دیده گردد.

وی ادامه داد: خدمت و دیدار با ایثارگران برای مسئولان فرصتی ارزشمند است و تواضع و فروتنی ایثارگران پس از گذشت چهار دهه از انقلاب بسیار ستودنی است.

فرماندار بینالود اظهار داشت: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در دیدار با مسئولان درخواست های مادی ندارند و باید نسبت به تکریم آنها اقدامات بیشتری انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 592

به "اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید