اظهارات رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از مراسم تحلیف

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از ادای تحلیف بر ضرورت تلاش برای پشت سر گذاشتن صفحه اختلافات تاکید کرد.

اظهارات رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از مراسم تحلیف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های الجزایری، عبدالمجید تبون امروز پنجشنبه در مراسم تحلیف به عنوان رئیس جمهور جدید، سوگند یاد کرد تا رسما ماموریت خود به عنوان جانشین عبدالعزیز بوتفلیقه را آغاز کند.

تبون خاطر نشان کرد این دستاورد، ثمره جنبش مردمی است که برای جلوگیری از فروپاشی کشور آغاز شد و از تلاش های حاکمیت در برگزاری انتخابات در یک زمان کوتاه و برگزاری آزاد و شفاف آن قدردانی می کنم.

وی افزود باید به ارتش به خاطر نقشی که در حمایت از حاکمیت و ثبات کشور ایفا می کند، درود بفرستیم.

رئیس جمهور جدید الجزایر درباره ادامه اعتراضات مردمی هم گفت آنچه از مطالبات جنبش مردمی باقی مانده، من دستان خود را برای تحقق آن دراز می کنم.

تبون خاطر نشان کرد ما باید صفحه اختلافات را درهم بپیچیم، زیرا از عوامل شکاف و ازهم گسستگی است.

وی افزود همه ما متعهد هستیم و هیچ گزینه ای در برابر ما وجود ندارد مگر آنکه دست در دست هم نهیم تا جمهوری قدرتمندی را پایه ریزی کنیم.

تبون گفت فعالیت سیاسی ما از اصول انقلاب اول نوامبر الگو می گیرد و الجزایر امروز به ساماندهی اولویت هایش برای خودداری از هرگونه پیامدهای نامشخص نیاز دارد.

رئیس جمهور منتخب الجزایر تاکید کرد اوضاع کشور، بهبود حکمرانی و ایجاد شرایط برای بازگرداندن الجزایر به دوران رشد و شکوفایی را تحمیل می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11523

به "اظهارات رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از مراسم تحلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات رئیس جمهور منتخب الجزایر پس از مراسم تحلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید