اعزام واحدهای مضاعف پلیس نظامی روسیه به استان حسکه سوریه

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گفته یک مقام نظامی، در چارچوب توافقات دوجانبه روسیه-ترکیه و به منظور تقویت ثبات و عملیات نظارت بر اوضاع در استان حسکه، حدود 300 نیروی مضاعف پلیس نظامی روس به منطقه شمال شرق سوریه اعزام شده اند.

اعزام واحدهای مضاعف پلیس نظامی روسیه به استان حسکه سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگرد دیمیتری سونتسوف مقام رشد پست های نظارتی مشترک روسیه و نیروهای دولتی سوریه گفت که به منظور تقویت عملیات نظارت بر اوضاع، واحدهای مضاعفی از پلیس نظامی روسیه، به استان حسکه سوریه اعزام شده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: حدود 300 نیروی نظامی مضاعف برای این منظور در نظر گرفته شده است. اصلی ترین وظایف نیروهای پلیس نظامی روسیه یاری به کاهش تنش در منطقه، نظارت بر رعایت رژیم آتش بس و همچنین ارائه هر گونه یاری های به ساکنین غیرنظامی استان حسکه است.

به گفته این مقام نظامی، در چارچوب توافقنامه دوجانبه روسیه-ترکیه درباره تثبیت اوضاع در مناطق مرزی سوریه-ترکیه، واحدهای پلیس نظامی روسی در پست های نظارتی در استان حسکه در شمال شرق سوریه مستقر خواهند شد.

در اواخر سال 2020، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که به لطف اقدامات مشترک روسیه، ایران و ترکیه، کانون های تروریسم بین المللی در سوریه، عملاً از بین رفته اند و در حال حاضر سطح خشونت و درگیری های نظامی در این کشور بطور قابل توجهی کاهش یافته، مردم به زندگی عادی بازگشته و فرایند حل و فصل مسائل سیاسی سوریه تحت نظارت سازمان ملل متحد جریان دارد. پوتین تأکید نموده بود که روسیه همچنان به کوشش خود برای عادی سازی اوضاع در سوریه ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27574

به "اعزام واحدهای مضاعف پلیس نظامی روسیه به استان حسکه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام واحدهای مضاعف پلیس نظامی روسیه به استان حسکه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید