افزایش سطح مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر فدرال میخواهد میزان مهاجرت برای استان نیوفاندلند و لابرادور را به بیش از دو برابر افزایش دهد.

افزایش سطح مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور

Seamus ORegan به دنبال خبری از پذیرش حداقل 4000 تازه وارد در یک سال اعلان کرد که: ما آماده ایم تا این امر عملی گردد.

در صورتی که وزیر کابینه فدرال Seamus ORegan به برنامه خود عمل کند، استان نیوفاندلند و لابرادو می تواند سطح مهاجرت خود را به بیش از دو برابر افزایش دهد. Seamus ORegan که به عنوان وزیر امور سربازان کانادا و عضوی از مجلس مختص به محدوده شهر سنت جونز پایتخت نیوفاندلند و لابرادور شناخته می گردد، گفت که وزیر مهاجرت کانادا، احمد حسین با افزایش سطح مهاجرت استان از 1700 نفر به حداقل 4000 نفر در سال 2022 موافق است.

زندگی در استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا

Seamus ORegan در نشستی با هیئت تجاری سنت جونز گفت: من صحبتی تلفنی با دوستم، وزیر مهاجرت پناهندگان سومالی، احمد حسین داشتم و اکنون آماده یم که این امر عملی گردد.

ORegan گفت: با توجه به نرخ باورنکردنی ترکیب جمعیت مهاجر به خارج از کشور و مردم سالخورده، پذیرش 40000 مهاجر جدید مبنایی برای جلوگیری از بدتر شدن اثرات اجتماعی کاهش مالیات در استان نیوفاندلند و لابرادور می باشد. اسن استان برای حفظ شرایط موجود، حداقل به 4000 مهاجر جدید در یک سال احتیاج دارد. اما هدف من حفظ وضع موجود نیست. من علاقمند به رشد این اقتصاد هستم و می خواهیم مشاغل بیشتر، منافع بالاتر و رفاه بیشتری در این استان برقرار باشد و این امر ملزم به مهاجرت بیشتر است. مهاجرتی خیلی بیشتر.

دولت نیوفاندلند و لابرادور پیش بینی می نماید تا سال 2025، استان یک کاهش 10 درصدی در جمعیت کار تجربه کند که منجر به 35000 نیروی کار کمتر در بازار کار استان خواهد شد. این استان در سال های اخیر از تعداد قابل توجهی از مهاجران استقبال نموده است که میزان آن از 546 مهاجر در سال 2007 به 1122 مهاجر در سال 2015 افزایش پیدا نموده است.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص شغلی

ORegan بیان نمود که میخواهد کننده های بازار کار، کسب و کار ها و دولت استان نیوفاندلند و لابرادور را گرده هم آورد تا ناگاهی به روش های محقق کردن افزایش مهاجرت، بیندازند. او همچنین گفت: من معتقدم که فرصتی برای استان نیوفاندلند و لابرادور و موفقیت و پیشرفت آن وجود دارد اما ما باید اقدامات جسورانه ای انجام دهیم و باید در جهت های جدیدی قرار گیریم.

استقبال گرم استان نیوفاندلند و لابرادور از تازه واردین

وزیر امور سربازان معتقد است که مردم نیوفانلد و لابرادور درهای خود را به روی تازه واردین می گشایند. هنگامی که مردم به اینجا می آیند، آنها در جامعه ما، خانه های ما و همچنین قلب های ما جای می گیرند. ORegan به نظرسنجی اخیر از مهاجران که سنت جونیز را میان خونگرم ترین شهرهای کشور قرار دادند، می بالد.

ما همواره از همسایه های جدید خود استقبال می کنیم.. او همچنین به تجربه خود به عنوان یک مرد همجنس گرا که با شریک زندگی اش در سنت جونز ازدواج نموده بود و از طرف مردم محلی آنجا پذیرفته شده بود، اشاره نمود. او همچنین به تجربه پدربزرگش به عنوان یک پناهنده ایرلندی از جنگ جهانی که با استقبال نیوفاندلند رو به رو شد، اشاره نمود. هیچ کس علاقمند نبود که یک مردم ایرلندی که چیزی جز دردسر با خود به همراه نداشت را قبول کند اما نیوفاندلند این کار را انجام داد و من مایلم فکر کنم این موضوع به خوبی آنچه که برای من و خانواده ام اتفاق افتاده است، برای دیگران نیز صدق می نماید.

ORegan گفت این استان تمام چیزهایی که برای ورود یک موج جدید از مهاجران ضروری است، در اختیار دارد. وی گفت: آنها کارهایمان را از ما نمی گیرند برعکس باعث اشتغال زایی می شوند. مهاجران بیشتر فرزندان خود را به کالج و دانشگاه می فرستند؛ و از خدمات اجتماعی کمتری نسبت به ما بهره مند می باشند. آنها نسبت به ما کسب و کارهای شخصی بیشتری راه اندازی نموده و اشتغال زایی می کنند. او به کسب و کار HeyOrca که یک کسب و کار برنامه ریزی رسانه اجتماعی پایه گذاری شده توسط دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل از دانشگاه مموریال درسنت جونز اشاره نمود.

و همچنین به این موضوع نیز اشاره نمود که : آنها در طی 2 سال گذشته، 30 نفر استخدام نموده اند و 90% از بازار آنها در آمریکا می باشد. من تعداد بیشتری از آنها در استان می خواهم.

اکنون وقت آن است که برای استفاده از فرصتهای موجود در عرصه جهانی جسارت به خرج دهیم.

توافق در خصوص افزایش سطح مهاجرت کانادا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17417

به "افزایش سطح مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سطح مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید