امدادرسانی به 100 حادثه دیده تصادف زنجیره ای محور ایوانکی-گرمسار

به گزارش مجله سلو بلاگ، علی یحیایی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات هلال احمر سمنان به سه مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی نموده است، ابراز داشت: درمجموع این حوادث 100 نفر دچار حادثه شدند که با همکاری نیروهای هلال احمر و اورژانس و آتش نشانی به امدادرسانی شدند.

امدادرسانی به 100 حادثه دیده تصادف زنجیره ای محور ایوانکی-گرمسار

وی افزود: ساعت حدود یک بامداد واژگونی سواری نیسان در کیلومتر 37 محور آرادان-سرخه باعث مصدومیت دو نفر شد که خوشبختانه این حادثه فوتی در برنداشت

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری برخورد دو اتوبوس، دو تریلی و یک پژو 206 منجر به تصادف زنجیره ای شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت 22:11 شب گذشته در محور 12 ایوانکی به وقوع پیوست که در پی آن 87 نفر آسیب دیده و هشت نفر مصدوم شدند.

یحیایی در ادامه توضیح داد: در همین ساعت و در همین محور برخورد تریلی، کامیون و سواری پراید منجر به آسیب دیدگی 11 نفر و مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: رعایت قوانین هدایت و رانندگی و فاصله طولی می تواند از بروز چنینی حوادثی پیشگیری کند بنابراین انتظار می رود رانندگان هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت و با هوشیاری در محورهای استان تردد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2363

به "امدادرسانی به 100 حادثه دیده تصادف زنجیره ای محور ایوانکی-گرمسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 100 حادثه دیده تصادف زنجیره ای محور ایوانکی-گرمسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید