انگلیس هم برای دفن اجساد قربانیان کرونا به گورهای جمعی روی آورد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مقامات انگلیس برای تدفین قربانیان ویروس کرونا به حفر گور های جمعی روی آوردند.

انگلیس هم برای دفن اجساد قربانیان کرونا به گورهای جمعی روی آورد

به گزارش بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس (News4) تصاویری از یک دستگاه بیل مکانیکی در انگلیس را پخش کرد که مشغول حفاری زمین و آماده کردن یک گور جمعی برای تدفین متوفیان کرونا بود. فردی که در تصویر حضور دارد توضیح می دهد که قرار است این گودال های بزرگ پس از قطعه بندی شدن، برای تدفین مردگان مورد استفاده قرار گیرند.

مجری بخش خبری شبکه چهارم تلویزیون انگلیس اضافه کرد: تدفین مردگان در اقدامی سنجیده و با رعایت حساسیت های دینی انجام می شود، اما حفر گور های جمعی همچنان ادامه دارد درحالیکه اینجا منطقه جنگی نیست و زلزله هم نیامده بلکه منطقه چیزِل هِرست (Chislehurst) در جنوب شرق لندن است و بیماری کووید-19 شیوع یافته است.

مجری این شبکه اضافه کرد: زمانی که کرونا در ایتالیا شیوع داشت ما شوکه شدیم، وقتی که به اسپانیا رسید ما ترسیدیم، اما اکنون کرونا در داخل انگلیس است. ما امروز از ایتالیا و اسپانیا هم پیشی گرفتیم و بدترین رقم مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا را ثبت کردیم. این آمار مربوط به آدم هایی است که عمرشان کوتاه شد، فرصت خداحافظی پیدا نکردند و احتمالا در زندگی خود به آرزوهایشان نرسیدند. دیدن این صحنه ها در هر روز برای ما خیلی سنگین است.

تا به امروز 84 هزار و 279 مورد آلوده به ویروس کرونا در انگلیس شناسایی شده است که 10 هزار و 612 نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 17 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15221

به "انگلیس هم برای دفن اجساد قربانیان کرونا به گورهای جمعی روی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس هم برای دفن اجساد قربانیان کرونا به گورهای جمعی روی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید