ایجاد کانون توسعه اقتصادی و اجتماعی برای کاهش فقر استان های محروم

به گزارش مجله سلو بلاگ، علی ربیعی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اقداماتی که در حال حاضر انجام می گردد، گفت: در کنار دولت که مشغول کارهای توسعه اقتصادی و اجتماعی است، در دو تا سه استان محروم کشور، کانون توسعه اقتصادی و اجتماعی قرار است راه اندازی کنیم که به زودی مجوز آن را می گیریم و به صورت خیریه ای در جهت کاهش فقر در استان های محروم اقدام خواهیم کرد.

ایجاد کانون توسعه اقتصادی و اجتماعی برای کاهش فقر استان های محروم

وی تأکید کرد: در حال حاضر با توجه به مسائلی که در جامعه وجود دارد و تحریم ها، مردم فقیرتر گردیده اند و هدف ما از تشکیل این خیریه، نظریه پردازی در جهت فقر که تاکنون در این خصوص اقدامات مؤثری انجام نگردیده است، خواهد بود.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همچنین در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و جنوبی و استان های محروم دیگر، از تئوری های تدوین گردیده در جهت اقدامات اجرایی فعالیت خواهیم کرد.

به گفته ربیعی، برای توسعه روستاها و توانمندسازی افراد، اقدامات و برنامه ریزی های لازم انجام می گردد که امیدواریم اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: امروزه نهادهای اجتماعی باید بیش از گذشته به مسائل اجتماعی و مسائل مردم بپردازند و دولت نیز باید در جهت ایجاد نهادهای اجتماعی قوی، اقدام تا اعتماد عمومی افزایش پیدا کند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1270

به "ایجاد کانون توسعه اقتصادی و اجتماعی برای کاهش فقر استان های محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد کانون توسعه اقتصادی و اجتماعی برای کاهش فقر استان های محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید