بدترین آغاز منچستریونایتد در 26 سال گذشته

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرخپوشان شهر منچستر فصل 19-2018 لیگ برتر انگلیس را به بدترین شکل ممکن شروع نموده اند.

بدترین آغاز منچستریونایتد در 26 سال گذشته

به گزارش خبرنگاران، ژوه مورینیو که تیمش فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را با 19 اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صندلی دوم به انتها برد، بارها در اظهارنظرهای اخیر خود از اینکه مسئولان باشگاه منچستریونایتد خواسته های وی در فصل نقل وانتقالات تابستانی را عملی نکردند، انتقاد کرد.

تیم تحت راهنمایی مورینیو به هر حال فصل جدید لیگ برتر را با برتری 2 بر یک مقابل لسترسیتی آغاز کرد تا امیدهایی در دل هواداران به وجود بیاید، اما این امید خیلی زود جایش را به نگرانی داد، چرا که منچستریونایتد در هفته دوم شکست ناامیدکننده 3 بر 2 در خانه برایتون را متحمل شد و در ادامه هم شب گذشته در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تاتنهام شد.

این بدترین آغاز منچستریونایتد در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس در 26 سال اخیر است. منچستریونایتد در فصل 93-1992 نیز فصل را با دو شکست از سه بازی اول خود آغاز نموده بود و از آن زمان تا به این فصل چنین اتفاقی تکرار نشده بود. در آن فصل شیاطین سرخ فصل را با دو شکست مقابل تیم های شفیلدیونایتد و اورتون و تساوی برابر ایپسوئیچ تاون آغاز نموده بود.

نکته جالب اینجاست که در همان فصل 93-1992 که منچستریونایتد فصل را بد آغاز کرد، سرالکس فرگوسن این تیم را با وجود اختلاف 10 امتیازی، در نهایت به عنوان قهرمانی رساند. باید دید که آیا مورینیو نیز می تواند معجزه سرالکس را این فصل تکرار کند یا خیر؟

شکست شب گذشته شیاطین سرخ مقابل تاتنهام، پنجاهمین باخت منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد در تاریخ رقابت های لیگ برتر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 366

به "بدترین آغاز منچستریونایتد در 26 سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین آغاز منچستریونایتد در 26 سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید