برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار هزار میلیارد تومانی جهت جبران تحریم ها خبرنگاران

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای جذب سرمایه هزار هزار میلیارد تومانی در داخل کشور جهت جبران تحریم ها و خروج سرمایه گذاران خارجی خبر داد.

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار هزار میلیارد تومانی جهت جبران تحریم ها خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر گفت: وزارت صنعت برای حرکت در جهت مقاوم شدن اقتصاد کشور برنامه ریزی کرده که شناسایی شرکت های برتر صنعتی و معدنی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: در مرحله اول 100 شرکت برتر صنعتی و معدنی شناسایی شده اند که اولین مرحله امضای تفاهم نامه برای جذب سرمایه گذاری پنج شرکت امروز اجرایی می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت شرح داد: با هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال علاوه بر رفع اثر تحریم ها، کاهش تورم و افزایش تولید را شاهد خواهیم بود.

رزم حسینی افزود: با تفاهم نامه هایی که امروز منعقد شد سرمایه های داخلی در زمینه زنجیره تأمین در صنعت فولاد، صنعت پتروشیمی، صنعت آلومینیوم، صنایع خودروسازی، صنعت غذایی، نساجی پوشاک و همچنین شیرینی و شکلات هدایت می شود.

وی شرح داد: طبق برنامه ریزی اجرا شده تا سال آینده فرصت های سرمایه گذاری هزار هزار میلیارد تومانی در بخش صنعت و معدن کشور احصا خواهد شد و موافقت نامه های مربوط به این موضوع به امضا خواهد رسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: باید به سمت ایجاد فضای امیدآفرین، جذب سرمایه گذاری و افزایش اشتغال در کشور حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29960

به "برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار هزار میلیارد تومانی جهت جبران تحریم ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار هزار میلیارد تومانی جهت جبران تحریم ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید