برنامه شب های فرهنگی در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حسین خواجه بیدختی ضمن اشاره به برگزاری برنامه شب های فرهنگی در استان گفت: این برنامه در حاشیه برگزاری جشنواره و نمایشگاه توانمندی های استان برگزار می شود.

برنامه شب های فرهنگی در استان سمنان برگزار می شود

وی اجرای برنامه های سرگرم کننده و جشنواره ها را از جمله راه های افزایش شادابی و نشاط در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی بیان نمود و اضافه نمود: برپایی غرفه های معرفی توانمندی های استان، دستاوردهای دولت، نمایش و فروش تولیدات در بخش های صنایع دستی، کشاورزی، خوراک های سنتی، اجرای آیین های معنوی و سنتی و برگزاری شب های فرهنگی از جمله برنامه های جشنواره و نمایشگاه توانمندی های استان است.

خواجه بیدختی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های استان سمنان از سیزدهم ماه بهمن ماه افتتاح می شود و تا هفت روز ادامه دارد، گفت: برنامه شب های فرهنگی نیز هر شب و در جنب این نمایشگاه برگزار می شود.

وی اجرای آیین های سنتی و بومی روستاها و شهرستان ها، بازی های محلی و معرفی جاذبه های گردشگری را از برنامه های شب های فرهنگی بیان نمود و اضافه نمود: این برنامه ها هر شب به یکی از شهرستان های استان سمنان اختصاص دارد.

نمایشگاه توانمندی های استان سمنان از سیزدهم بهمن ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه دائمی در سمنان به روی علاقمندان گشوده است و شب های فرهنگی نیز هر شب از ساعت 18 تا 20 شب برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13328

به "برنامه شب های فرهنگی در استان سمنان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه شب های فرهنگی در استان سمنان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید