برگزاری طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای طرح بزرگ و سراسری ایستگاه رایگان تندرستی توسط این فدراسیون در هفته تربیت بدنی و ورزش اطلاع داد.

برگزاری طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی سال جاری از طرف وزارت ورزش و جوانان چهل سال ورزش، چهل سال افتخار نامگذاری شده است، گفت: طبیعی است که در این هفته مجموعه ورزش کشور اعم از بدنه ورزش قهرمانی و همگانی ضمن تشریح دستاوردهای خود، ویژه برنامه هایی را به منظور بسط و اشاعه ورزش همگانی نیز خواهند داشت و در همین راستا فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به عنوان متولی سلامت ورزش کشور طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی را با شعار فدراسیون پزشکی ورزشی؛ پشتیبان ورزش قهرمانی- سلامت همگانی اجرا می نماید.

وی اضافه نمود: به همین منظور همزمان با شروع هفته تربیت بدنی و ورزش و طی روزهای 26 و 27 مهرماه(پنجشنبه و جمعه) در تمامی مراکز استان ها و تهران دست کم در دو مکان ورزشی پرتردد توسط مجموعه ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی غرفه های تندرستی برپا شده و خدماتی همچون مشاوره روان شناسی، تغذیه، تست قند، فشار خون، معاینه داخلی و... به عموم ورزشکاران و مردم ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1324

به "برگزاری طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی در هفته تربیت بدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید