بیانیه ارتش چین درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ارتش چین امروز (پنجشنبه) اقدام تحریک آمیز ایالات متحده در عبور ناوشکن یو اس اس کرتیس ویلبر از تنگه تایوان را بعنوان اقدامی در تضعیف صلح منطقه ای محکوم کرد.

بیانیه ارتش چین درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ارتش آزاد خلق چین در بیانیه ای خاطرنشان کرد که اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده در تنگه تایوان صلح و ثبات منطقه را تضعیف می نماید.

این در حالی است که ناوگان هفتم نیروی دریایی ایالات متحده در بیانیه ای مدعی شده بود که ناوشکن یو اس اس کرتیس ویلبر مطابق با قوانین بین المللی یک حمل و نقل دریایی معمول از تنگه تایوان انجام داده است.

واشنگتن همچنین مدعی شده است که عبور ناوشکن آمریکا از تنگه تایوان نمایانگر تعهد ایالات متحده به هند و اقیانوسیه باز و آزاد است.

ناوگان هفتم نیروی دریایی ایالات متحده همچنین در ادامه بدون توجه به هشدارهای پی در پی پکن در مورد تایوان ادامه داد که ارتش آمریکا همچنان به پرواز، کشتیرانی و عملیات در هرجایی که قوانین بین المللی اجازه دهد، ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28833

به "بیانیه ارتش چین درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه ارتش چین درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا در تنگه تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید