تأکید اردن بر حمایت از امارات برای مقابله با تهدیدات

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر خارجه اردن که به امارات سفر نموده است با وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه گفت وگو کرد.

تأکید اردن بر حمایت از امارات برای مقابله با تهدیدات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، أیمن الصفدی وزیر خارجه اردن با عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود در ابوظبی دیدار کرد.

وزارت خارجه اردن خاطرنشان کرد که این دیدار روز یکشنبه (دیروز) در ابوظبی برگزار گردید و دو طرف به آنالیز تحولات منطقه ای و سازوکار تقویت روابط برادرانه و تاریخی دو کشور پرداختند.

آل نهیان و الصفدی در این دیدار بر عمق روابط استراتژیک دو کشور که در حال توسعه مستمر در تمامی زمینه هاست و نیز همبستگی کامل اردن و امارات برای مقابله با چالش ها تأکید نموده و گفتند که امنیت و ثبات دو کشور، یکی است.

الصفدی همچنین گفت که اردن با تمام توان خود از امارات برای مقابله با هر گونه تهدیدی علیه امنیت و ثبات این کشور، حمایت می نماید.

وزرای خارجه اردن و امارات همچنین تحولات منطقه خلیج فارس را آنالیز نموده و امنیت آن را رکن اصلی ثبات منطقه ای و بین المللی برشمردند.

دو طرف بر ضرورت عدم مداخله در امور داخلی کشورهای عربی تأکید نموده و گفتند که حفظ امنیت و ثبات منطقه می طلبد که روابط کشورها بر اصل حسن همجوری و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر پایدار باشد.

آن ها همچنین استمرار هماهنگی و رایزنی درباره اوضاع منطقه و راهکارهای حل بحران های منطقه ای در راستای تأمین منافع مشترک و کشورهای عربی را مورد تأکید قرار دادند.

م

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5016

به "تأکید اردن بر حمایت از امارات برای مقابله با تهدیدات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید اردن بر حمایت از امارات برای مقابله با تهدیدات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید