تخصیص سهمیه بنزین به خبرنگاران

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/کردستان مدیر خانه مطبوعات کردستان با اشاره به مساعد نبودن شرایط دستمزد و درآمد ناچیزخبرنگارن گفت: در این راستا از مسئولان کشوری و استانی درخواست داریم که نسبت به تخصیص سهمیه بنزین برای خبرنگاران و عکاسان اقدام کنند.

تخصیص سهمیه بنزین به خبرنگاران

سیدمحمد لطیف حسینی نسب، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری استان کردستان در طول روز به منظور تولید و پوشش خبری و تصویری برنامه های ادارات مختلف با خودرو شخصی حضور پیدا می کنند که نیازمند توجه ویژه مسئولان به مسائل این قشر تأثیر گذار جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با کمترین دستمزد و درآمد ناچیز در رسانه های استان مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: آنان توان خرید بنزین آزاد را ندارند به همین دلیل درخواست اختصاص سهمیه بنزین به این قشر را داریم.

مدیر خانه مطبوعات کردستان اظهار داشت: جامعه رسانه ای استان با وجود تمام مسائل به لحاظ مادی در عرصه اطلاع رسانی همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی اعلام کرد: ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از اصحاب رسانه به عنوان یک ضرورت مهم همواره دغدغه خانه مطبوعات بوده و در این راستا نیاز به حمایت بخش های مختلف دارد.

حسینی نسب با اشاره به اینکه هم اکنون 220 نفر در رسانه های استان اعم از نوشتاری و الکترونیک مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: در این راستا درخواست داریم تا وزرای کشور و فرهنگ ارشاد اسلامی به این قضیه ورود پیدا کنند و نه تنها برای اهالی رسانه استان بلکه در سراسر کشور سهمیه ای اختصاصی بر این قشر جامعه در نظر گرفته شود.

وی در پایان یادآور شد: خبرنگاران و عکاسان خبری هزینه ای بابت تردد جهت پوشش برنامه ها دریافت نمی کنند و این افزایش قیمت بنزین تاثیری زیادی برفعالیت آن ها گذاشته است، لذا نیامند توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11108

به "تخصیص سهمیه بنزین به خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص سهمیه بنزین به خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید