تخصیص 45 میلیارد ریال برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 45 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه های جدید تشخیص کرونا در این استان تخصیص یافت.

تخصیص 45 میلیارد ریال برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر سعید کشمیری اعلام کرد: در همین ارتباط یک آزمایشگاه تشخیص کرونا در مرکز استان بوشهر راه اندازی شده و قرار است به زودی 2 آزمایشگاه دیگر در شهرستان های عسلویه و دشتستان وارد مدار فعالیت شوند.

وی اعلام کرد: تا به امروز 17 مرکز بیماریابی کرونا 16 ساعته نیز مراکز جامع سلامت در مناطق مختلف استان بوشهر راه اندازی شده که نقش مهمی در سرعت بخشی فرایند بیماریابی در استان داشته اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر ادامه داد: بی توجهی عده ای به دستورالعمل های بهداشتی باعث شده که فرایند بیماری در استان روبه افزایش باشد و براساس آمار چهارم خرداد ماه تا به امروز 739 نفر در استان آزمایش کرونا آنها مثبت بوده است.

وی اضافه نمود: در زمان حاضرعده ای از مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سهل انگاری می نمایند که این موضوع روزهای سختی را برای ما رقم خواهد زد.

کشمیری اضافه نمود: اقدام دوباره بازاریان استان در تعطیلی کسب وکار برای جلوگیری از شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر ستودنی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 13 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17981

به "تخصیص 45 میلیارد ریال برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 45 میلیارد ریال برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید