تصادف خونین چند خودرو در محور آبشناسان

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف چند دستگاه خودرو در ساعات پایانی زمان مجاز تردد در محور آبشناسان خبر داد.

تصادف خونین چند خودرو در محور آبشناسان

سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 20:56 دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در راستا غرب به شرق بزرگراه آبشناسان بعد از تقاطع سردار جنگل، پیش از بلوار عدل به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که چهار دستگاه خودرو سواری، از جمله یک دستگاه خودرو پژو 206، یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 به دلایل نامشخصی برخورد کردند.

ملکی افزود: راستا مسدود نشده بود و با توجه به اینکه ساعت نزدیک به آغاز زمان محدودیت تردد بود راستا خلوت بود.

وی گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان از خودرو پیاده شده بودند و آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، مورد نشت بنزین جزیی که اتفاق افتاده بود را رفع کردند.

ملکی اظهار کرد: یک پسر بچه سه ساله و یک خانم جوان حدودا 25 ساله دچار مصدومیت شدند که این افراد به پرسنل اورژانس تحویل داده شدند. تا دقایق دیگر آتش نشانان محل حادثه را ترک خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26062

به "تصادف خونین چند خودرو در محور آبشناسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف خونین چند خودرو در محور آبشناسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید