تصاویر همکاری نظامیان آمریکا با شبه نظامیان کرد سوری در وبگاه پنتاگون خبرنگاران

به گزارش مجله سلو بلاگ، وبگاه پنتاگون به تازگی تصاویری از آموزش شبه نظامیان کرد سوری را در جریان یک رزمایش با مشارکت بالگرد های آپاچی در سوریه منتشر نموده است.

تصاویر همکاری نظامیان آمریکا با شبه نظامیان کرد سوری در وبگاه پنتاگون خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به تازگی تصاویری از آموزش و راهنمایی شبه نظایمان کرد سوری ازسوی نظامیان آمریکا در سوریه در جریان یک رزمایش در وبگاه پنتاگون منتشر شده است.

به نوشته وبگاه ایرفورس تایمز پرسنل نیروی هویی آمریکا در جریان یک رزمایش با حضور بالگرد های رزمی آپاچی و در حالی که در آن از سلاح های واقعی استقاده می شد شبه نظامیان کرد مخالف دولت سوریه را آموزش دادند.

انتشار تصاویری از این همکاری در وبگاه پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) موجب جلب توجه محافل خبری و شبکه های اجتماعی شده است.

این رزمایش که 20 مارس (شنبه 30 اسفند) برگزار گردید ممکن است موجب مخالفت کشور های مخالف حضور آمریکا در سوریه به بهانه نبرد با داعش گردد. هم اینک علاوه بر آمریکا، نیرو های روسیه و ترکیه در سوریه حضور دارند.

به نوشته این وبگاه، نیرو های یاد شده چندین سال است که تحت حمایت نظامی و آموزشی آمریکا قراردارند.

چندی قبل خبرگزاری اسپوتنیک افشا کرد که آمریکا با پرداخت مبالغی به عناصر عموما کُرد موسوم به نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) به آن ها آموزش نظامی می دهد و پس از سرانجام دوره نظامی آن ها را جذب می نماید.

در همین ارتباط، خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک در الحسکه (شمال شرق سوریه) گزارش کرد که نیرو های آمریکایی در منطقه الشدادی (جنوب الحسکه) طی روز های گذشته ثبت نام عناصر قسد را برای سپری کردن یک دوره آموزش نظامی شروع کردند.

طبق این گزارش، به هر عضو شرکت کننده در این دوره ماهیانه 350 دلار آمریکایی داده می گردد؛ با توجه به شرایط معیشتی سختی که تحریم های غرب برای اهالی این منطقه به جود آورده است، این مبلغ برای این عناصر بسیار مناسب به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30600

به "تصاویر همکاری نظامیان آمریکا با شبه نظامیان کرد سوری در وبگاه پنتاگون خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر همکاری نظامیان آمریکا با شبه نظامیان کرد سوری در وبگاه پنتاگون خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید