دیدن کنید: چگونه یک پشه خون را از رگ ها می مکد!

به گزارش مجله سلو بلاگ، اصولا پشه ها به منظور استفاده از پروتئین موجود در خون نیش می زنند و از پروتئین به دست آمده برای تخم ریزی استفاده می نمایند. در واقع وجود پروتئین برای تخم پشه الزامی است. جالب است بدانید که تنها پشه های ماده نیش می زنند.

دیدن کنید: چگونه یک پشه خون را از رگ ها می مکد!

در ویدئو پیش رو خواهید دید که یک پشه چگونه خون را از رگ ها بیرون می کشد. این حشره در ابتدا خرطوم یا همان نیش خود را وارد پوست می نماید. سپس ویدئو یک تصویر نزدیک از خرطوم را نشان می دهد که در جست وجوی رگ است. پس از اینکه پشه رگ موردنظر را می یابد، خرطوم را به درون رگ وارد می نماید و جلوی راستا عبور خون را می گیرد و سپس خون را به درون بدن دوکی شکل خود می کشد.

به احتمال بسیار زیاد هنگامی که دوربین به عقب بازگشته و پشه را می بینیم، با خود خواهیدگفت که این ویدئو بسیار کسل کننده است و از خود خواهیدپرسید که چرا اتفاق خاصی نمی افتد؟ اما به دقت به بدن حشره نگاه کنید. متوجه خواهید شد که خون آرام آرام وارد بدن او شده و در گوشه ای جمع می گردد. برای اثبات این موضوع تنها کافیست به تفاوت دو عکس پایین نگاه کنید. تفاوت زمانی این دو عکس تنها یک دقیقه است و این حجم خون تنها در یک دقیقه وارد بدن حشره می گردد:

در ادامه با ویدئو کامل همراه باشید:

در سرانجام تنها می توانیم به شما توصیه کنیم که از اسپری و مواد دور کننده حشرات بهره ببرید چراکه برخی از همین حشرات موذی ممکن است عامل یک بیماری باشند.

منبع: کجارو / atlasobscura.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 41491

به "دیدن کنید: چگونه یک پشه خون را از رگ ها می مکد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن کنید: چگونه یک پشه خون را از رگ ها می مکد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید