توافقنامه همکاری ایجاد مرکز فناوری های نوین مالی در دانشگاه آزاد امضا شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، توافقنامه ایجاد مرکز فناوری های نوین مالی ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در واحد فیروزکوه امضا شد.

توافقنامه همکاری ایجاد مرکز فناوری های نوین مالی در دانشگاه آزاد امضا شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم امضای توافقنامه ایجاد مرکز فناوری های نوین اقتصادی ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در واحد فیروزکوه برگزار گشت. در این مراسم محمدجواد صدری مهر مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری، حسین عباسپور؛ رئیس واحد فیروزکوه و پردیس و محمدرضا کاشفی؛ ریس هیات امنای استان تهران، حضور داشتند.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری با بیان ضرورت توسعه ظرفیت های واحد ها براساس ظرفیت مناطق، بیان نمود: در سال های اخیر، در برخی واحد ها تعداد دانشجویان کاهش یافته و این احتمال وجود دارد که واحد با خطر تعطیلی روبه رو شود. در واحد های اطراف شهر های بزرگ این خطر بیشتر است. اما امکانات واحد ها برای استفاده در حوزه فناوری بسیار مناسب هستند و برنامه ما نیز دقیقا منطبق با چنین ظرفیت هایی برای درآمدزایی و کسب و کار های نوین است.

وی افزود: به عنوان نمونه، در واحد فیروزکوه 20 هکتار زمین و تجهیزات مناسب وجود دارد. این واحد، مناسب فعالیت های فناورانه و نوآورانه است. آب و هوای این منطقه مستعد برخی از آزمایشات و عملیات های استخراجی است. زمین 20 هکتاری که در اختیار واحد واقع شده است، بهترین مکان برای احداث نیروگاه و مزارع استخراج است. با توجه به این امکانات، راه اندازی و توسعه مرکز فناوری های نوین اقتصادی در این واحد انجام خواهد َشد. واحد فیروزکوواحد در تعامل با پارک، موصوع فناوری های اقتصادی را راه اندازی خواهد کرد و طی برنامه ایی درآمدزایی اقتصادی خوبی صورت خواهد گرفت.

در ادامه عباسپور رییس واحد فیروزکوه و پردیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: محمدمهدی طهرانچی و تیم وی ستاد فرماندهی بسیار خوبی ایجاد کرده اند. همانگونه که گفته شد، تعداد واحد های سودده در سراسر کشور کاهش پیدا کرده اند. درصورتیکه در واحد فیروزکو مدل های خوب کسب و کار و اقتصادی اجرایی شوند، این واحد می تواند به الگوی تمامی واحد های کشور تبدیل شود.

عباسپور خاطر نشان ساخت: فعالیت های اقتصادی و دانش بنیان انگیزه خوبی برای پذیرش دانشجو و افزایش ورودی ها و همچنین درآمدزایی ایجاد می کند. باید کار اقتصادی و توسعه ای به سرعت و با برنامه ریزی دقیق انجام شود. واحد فیروزکوه بهترین زمین و تمامی زیرساخت های لازم را در منطقه خود دارد. با توجه به این زیرساخت ها، فعالیت های کلان اقتصادی در این مکان امکانپذیر است و نیروی انسانی لازم نیز در واحد وجود دارد.

همچنین کاشفی؛ رییس هیات امنای استان تهران با ابراز رضایت از اقدامات عباسپور در واحد فیروزکو، بیان نمود: عملکرد واحد فیروزکوه توانست زیان ها را به شدت در این مدت کاهش دهد. براساس بازدید های صورت گرفته کاهش هزینه ها همچنان ادامه دارد، ولی بیشتر از حدی امکانپذیر نیست.

رئیس هیات امنای استان تهران، یادآور شد: در بحث درآمدی طرح های خوبی وجود دارد و در حال اجرایی شدن هستند. واحد فیروزکوه از جمله واحد هایی با امکانات خوابگاهی مناسب و ساختمان های بسیار عالی در بخش شاقتصادی است که می توان بخش فناوری و نوآوری را در آن فعال ساخت.

کاشفی تاکید کرد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال فعالیت های اقتصادی و کسب و کار های نوین نباشد با مشکل روبه رو خواهد شد. با توسعه ظرفیت های فناورانه و نوین در دانشگاه آزاد، می توان در فناوری نیاز های کشور را در جنگ اقتصادی که وجود دارد، مرتفع ساخت. ما در زمینه حمایت از واحد فیروزکوه جهت توسعه فعالیت های اقتصادی و دانش بنیان حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

در پایان این نشست، توافق نامه همکاری ایجاد مرکز فناوری های نوین اقتصادی در واحد فیروزکوه به امضای صدری مهر و عباسپور رسید.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21349

به "توافقنامه همکاری ایجاد مرکز فناوری های نوین مالی در دانشگاه آزاد امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافقنامه همکاری ایجاد مرکز فناوری های نوین مالی در دانشگاه آزاد امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید