توسعه ارتباط با صنعت؛ مهم ترین دستاورد پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین برنامه های پنج ساله پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1399 تا 1404 بر اساس سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای مهم پژوهشگاه محسوب می گردد.

توسعه ارتباط با صنعت؛ مهم ترین دستاورد پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بابک نگاهداری در تبادل نظر با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، درباره دستاوردهای پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مسئولیت خود اظهار کرد: مهم ترین دستاورد این پژوهشگاه، توسعه ارتباط با صنعت است و در طول یک سال و نیم گذشته با صنایع مختلف دریایی، هوایی، خودرویی، صنعت نفت و پتروشیمی و نظایر آن ارتباط خوبی برقرار و توافق نامه های کاملاً تعریف شده با موضوع پروژه های تعیین تهیه شد.

وی اضافه کرد: حجم ارزش این توافق نامه ها حدود 10 هزار و 600 میلیارد تومان است که به امضای طرفین قراردادها رسیده است که امیدواریم در دوره مدیریتی جدید پژوهشگاه، راهبری گردد و پروژه هایی که در این توافق نامه ها دیده شده است، به مرحله اجرا دربیاید.

رئیس سابق پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این پژوهشگاه دستاوردهای بسیار خوبی داشته است، گفت: تدوین برنامه های پنج ساله پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1399 تا 1404 بر اساس سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از دستاوردهای مهم پژوهشگاه محسوب می گردد. همچنین حدود 30 آئین نامه، بخشنامه و دستورالعمل با رویکردهای تحولی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و بازنگری شده است.

لازم به ذکر است؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در تاریخ 18 خرداد 99 در حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 24 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18560

به "توسعه ارتباط با صنعت؛ مهم ترین دستاورد پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ارتباط با صنعت؛ مهم ترین دستاورد پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید