تکنولوژی به کمک جراحان تازه کار می آید

به گزارش مجله سلو بلاگ، آزمایشگاه دانشگاه کانادا تکنولوژی جدیدی برای آموزش جراحی به تازه کاران را به کار می گیرد تا احتمال آسیب به بیماران به حداقل ممکن برسد.

تکنولوژی به کمک جراحان تازه کار می آید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، آزمایشگاه دانشگاه کانادا تکنولوژی جدیدی برای آموزش جراحی به تازه کاران را به کار می گیرد.

بین، رئیس جراحان آزمایشگاه دانشگاه کانادا می گوید: این تکنولوژی جدید همانند قرار دادن دست های خود در دستکش های متخصص است.

بین تأکید می کند: دریافت اطلاعات از یک جراح با تجربه می تواند به افراد در حال آموزش کمک کند تا مهارت ها را سریع تر از زمان معمول یاد بگیرند.

مدیر آزمایشگاه تحقیق شبیه سازی جراحی (SSRL) در دانشگاه کانادا می گوید: هدف ما ایجاد یک سیستم شبیه سازی برای پزشکان و جراحان جوان برای انجام مهارت های جراحی بدون آسیب رساندن به بیماران است.

دانشمندان در SSRL در مقایسه با بسکمک از آزمایشگاه های پزشکی دیگر در دانشگاه هایی که بیماری ها و بیماران را مطالعه می کنند، روی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تمرکز می کنند؛ به طور خاص، آنها قصد دارند از ظرفیت ها و محدودیت های پزشکان و جراحان مطلع شوند و یک سیستم برای حمایت از آنها طراحی کنند.

بین می گوید: این شامل یک برنامه شبیه سازی بهتر برای آموزش مهارت های خود است، ما همه چیز را برای ایجاد یک مدل شبیه سازی به منظور آموزش آماده کنیم تا احتمال آسیب به بیماران به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7489

به "تکنولوژی به کمک جراحان تازه کار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی به کمک جراحان تازه کار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید