تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در رده سنی جوانان امروز دوشنبه با برگزاری 6 مسابقه به انجام می رسد که در یکی از بازی ها در قم تیم صبای قم میزبان تیم فوتبال مس کرمان است.

تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد

تیم های صبای قم و مس کرمان امروز دوشنبه در استادیوم شهید حیدریان قم به دیدار هم می روند و طبق برنامه این مسابقه از ساعت 15:15 شروع می گردد و تماشای آن برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

تیم جوانان صبای قم که از 3 بازی قبلی خود 4 امتیاز اندوخته امیدوار است امروز بتواند با بهره مندی از امتیاز بازی در زمین خودی، دومین پیروزی این فصل را دشت کند و حساب امتیازات خود را در جدول رده بندی به عدد 7 برساند.

اولین و تنها برد صبا در لیگ برتر جوانان در هفته دوم رقم خورد که صبای قم توانست در بازی با تیم شاهین شهرداری بوشهر در قم یک بر صفر پیروز گردد اما صبا در هفته نخست لیگ در اهواز 3 بر صفر به نفت اهواز باخته بود.

صبا در هفته سوم لیگ برتر جوانان به گرگان سفر کرد و برابر تیم ستارگان این شهر در شرایطی که بیش از یک نیمه 10 نفره به بازی ادامه می داد به تساوی بدون گل رسید. راهنمایی این تیم بر عهده داوود عاصم آبادی است و این تیم توانسته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول جوانان به لیگ برتر این رده سنی برسد.

این در حالی است که با نابودی ساختار تیم بزرگسالان و باشگاه صبای قم، تیم های پایه صبا که با این نام در لیگ های مربوط به خود حاضر هستند کوچکترین ارتباطی با صبا ندارند و تنها از لوگوی باشگاه صبای قم استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1156

به "تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال صبای قم میزبان مس کرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید