تیپ شناسی شخصیتی با چند مثلث

به گزارش مجله سلو بلاگ، یکی از تست های روانشناسی که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد نمود به طوری که شما بر اساس اهداف، تمرکز و سبک زندگیتان ارزیابی می شوید. به همین منظور، به پنج تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که کدام مثلث را انتخاب می کنید؟

تیپ شناسی شخصیتی با چند مثلث

مثلث اول

شما فردی مشتاق و مصمم هستید. هرگز تسلیم نمی شوید و این شخصیت منحصر به فرد شما است. انگیزه و هدف زندگیتان برای شما اهمیت بسیاری دارد. روز شما با عزمی استوار برای رسیدن به خواسته تان شروع می گردد و با نگاه به عملکردتان روز شما، انتها می پذیرد و این موضوع، شما را بدون هیچ ناامیدی شبانه روزی پیش می برد.

یک چیز خوب در خصوص شما این است که وقتی در لحظه روی چیزی تمرکز می کنید، با وجود زندگی روزمره تان و مشغله هایی که دارید باز هم از آن غافل نمی شوید.

خودباوری شما و حلقه دوستانی که دارید در جامعه بازتاب پیدا نموده است به طوری که مردم با کمال احترام، موفقیت و جاه طلبی شما را پذیرا هستند.

مثلث دوم

کسانی که مثلث دوم را انتخاب می نمایند، معمولا افراد اجتماعی هستند به طوری که این افراد در دوستیابی عالی هستند و این دوستی ها در داشتن زندگی دلپذیر به آن ها یاری می نماید. برای این افراد دوستانشان همه چیز هستند و آن ها برای انجام هر عملی آماده اند و هنگامی که پای دوستی به میان می آید، به هر مقدار کوشش می نمایند.

در برخی مواقع، حتی هنگامی که مشکل دوستانتان به هیچ عنوان به شما مربوط نمی گردد، اما باز هم از هریاریی که احتیاج داشته باشند، دریغ نمی کنید. شما بدون نگرانی از اینکه دوستتان مرتکب اشتباه شده اند، به آن ها یاری می کنید و اگر بخواهیم دقیق تر درمورد شما صحبت کنیم، شما یک شانه مورد اعتماد برای گریه کردن برای دوستانتان هستید.

مثلث سوم

کسانی که مثلث سوم را انتخاب می نمایند، افرادی هستند که ذهنشان را در اعمال خود حاکم می نمایند. آن ها به خود اجازه نمی دهند که تحت کنترل قلب و احساساتشان قرار گیرند. این افراد هرگز عملی را انجام نمی دهند مگر آن که ایده شان را در چند زمینه آزمایش نمایند.

این خود کنترلی، آن ها را به شخصی تبدیل می نماید که اجازه نمی دهد کسی برای او تصمیم بگیرد و خودشان زندگیشان را کنترل می نمایند و هیچ کس اجازه دخالت در تصمیمات مربوط به زندگیشان را ندارد.

مثلث چهارم

اگر تصمیم گرفته اید که مثلث چهارم را انتخاب کنید یعنی شما فردی صادق هستید. متناسب با آن، انتظار همان صداقت را از اطرافیانتان دارید. شما می خواهید همه از شر ماسک های تقلبی شان خلاص شوند و گاهی اوقات همین باعث می گردد که شما قادر به درک جعلی بودن اطراف نباشید.

اطرافیانتان شما را فردی خوش بین می بینند و بیشتر اوقات افرادی که احتیاج به مثبت نگری در زندگی دارند، به شما مراجعه می نمایند که این موضوع باعث بیشتر شدن تاثیر شما را بر اطرافیانتان می گردد تا جایی که برایتان احترام قائل می شوند.

مثلث پنجم

در اینجا به افراد آخرین تیپ شخصیتی رسیده ایم. این افراد بیشتر از بقیه جذب موفقیت و پیروزی می شوند. از آنجایی که در جستجوی موفقیت هستند، طبیعتا خود را به یک فرد کمال گرا تبدیل می نمایند. همه ما اینگونه افراد را در اطرافمان داریم. این افراد بدون از دست دادن امیدشان بر هر مسئله ای در زندگی غلبه می نمایند.

آن ها برای هر مشکل و نگرانی جوابی دارند. آن ها به سبکی از زندگی اعتقاد دارند که در آن از دوری از مسائل غیرضروری حمایت می نمایند؛ بنابراین تمام کار ها را بدون توجه به اینکه چقدر پیش پا افتاده اند، مرتب نگه می دارند.

منبع: فرادید
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27264

به "تیپ شناسی شخصیتی با چند مثلث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ شناسی شخصیتی با چند مثلث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید