جدیدترین پرچم دار وان پلاس احتمالا از شارژ 65 وات پشتیبانی می کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، گوشی های سری وان پلاس 8 از شارژ 30 وات پشتیبانی می کنند که در مقایسه با تعدادی از رقبا سرعت خیلی بالایی محسوب نمی شود. این در حالی است که دیگر برندهای زیرمجموعه هلدینگ BBK یعنی ریلمی و اوپو گوشی های مبتنی بر سرعت شارژ 65 وات را روانه بازار کرده اند.

جدیدترین پرچم دار وان پلاس احتمالا از شارژ 65 وات پشتیبانی می کند

حالا در همین رابطه، سندی در ارتباط با وجود قابلیت شارژ 65 وات گوشی جدید وان پلاس منتشر شده است. این گواهینامه استاندارد مربوط به شرکت آلمانی TUV Rheinland است که در زمینه بررسی ایمنی و کیفیت محصولات فعالیت دارد. دریافت این گواهینامه بدین معناست که کاربران گوشی موردنظر بدون نگرانی بابت انفجار و دیگر حوادث می توانند از شارژر موردنظر استفاده کنند. در ادامه می توانید سند موردنظر را مشاهده کنید.

به احتمال زیاد، این سند مربوط به نسل جدید پرچم داران وان پلاس یعنی سری 8T است. البته باید خاطرنشان کنیم صرف وجود یک شارژر 65 وات به معنای پشتیبانی این گوشی ها از چنین سرعت شارژی نیست. زیرا مثلا شیائومی می 10 پرو با وجود اینکه از سرعت شارژ 50 وات پشتیبانی می کند، همراه با شارژر 65 وات به فروش می رسد تا کاربران بتوانند برای لپ تاپ ها هم از این شارژر استفاده کنند. بنابراین شاید وان پلاس هم قصد داشته باشد برای گوشی های جدید خود چنین رویکردی را اتخاذ کند.

البته از آنجایی که تعداد زیادی از ویژگی های گوشی های اوپو روانه گوشی های وان پلاس می شود، امیدواریم این مشخصه هم به نسل جدید پرچم داران این شرکت راه پیدا کند. به عنوان مثال، اوپو رینو Ace به لطف پشتیبانی از شارژ 65 وات می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خود را در عرض فقط 30 دقیقه به طور کامل شارژ کند. با توجه به افزایش تعداد گوشی های 5G در بازار که به مصرف انرژی بیشتر هم شهرت دارند، افزایش سرعت شارژ اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 14 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16852

به "جدیدترین پرچم دار وان پلاس احتمالا از شارژ 65 وات پشتیبانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پرچم دار وان پلاس احتمالا از شارژ 65 وات پشتیبانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید