جزئیات توافق استقلال و کارگزار اول، تدبیر برای حل دردسر عظیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، بعد از حضور احمد سعادتمند در دادسرای فرهنگ و رسانه و ادای توضیحات در مورد شکایتی که از باشگاه استقلال طرح شده بود، مدیرعامل این باشگاه با وساطت وزیر ورزش و اسماعیل خلیل زاده با مجید خاکساری مدیرعامل کارگزار اول که شاکی این پرونده می باشد به توافقاتی دست پیدا کردند.

جزئیات توافق استقلال و کارگزار اول، تدبیر برای حل دردسر عظیم

در این توافق ضمنی آمده است که کارگزار در یک ماه آینده با حفظ آرامش به استقلالی ها مهلت دهد تا قرارداد را به صورت قانونی و طی تشریفات اداری فسخ نموده و یا به همکاری با آن ادامه دهند.

در صورتی که استقلالی ها تمایل به همکاری با این کارگزار نداشته باشند که شواهد نشان می دهد اینچنین است، آنگاه آنها متعهد خواهند بود در این مدت مبالغی که کارگزار اول برای این تیم هزینه نموده و اسناد آن هم موجود است را بازگردانده و سپس به شکل قانونی این قرارداد فسخ گردد تا قرارداد این باشگاه با کارگزار دوم رسمیت پیدا کند.

استقلالی ها که درگیر تهیه منابع مورد احتیاج به منظور تسویه حساب با بویان و شفر هستند تا دو ضرب الاجل معین شده از سوی فیفا را پشت سر بگذارند، باید بتوانند دعوای کارگزاری را هم مدیریت نموده و تا یک ماه آینده معین نمایند که کارگزار آنها کدام شرکت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 25 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18573

به "جزئیات توافق استقلال و کارگزار اول، تدبیر برای حل دردسر عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات توافق استقلال و کارگزار اول، تدبیر برای حل دردسر عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید