جلالی: نساجی اینقدر عظیم است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی نساجی مازندران اعتقاد دارد این باشگاه اینقدر عظیم است که هر سال نباید تنها برای ماندن در لیگ برتر فوتبال بجنگد.

جلالی: نساجی اینقدر عظیم است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی پس از پشت سر گذاشتن اولین تمرین خود با تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از زحمات وحید فاضلی و همکارانش تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند. از حدادیان، اسدی و اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی هم تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مقدمات بازگشتم به نساجی را فراهم آوردند. امیدوارم بتوانم منشأ خدمت باشم. در نساجی بوده ام و می دانم مردم چقدر با این تیم زندگی می نمایند. حال آنها با نساجی می تواند خوب یا بد باشد.

وی با بیان اینکه نهایت کوشش خود را برای نساجی می نماید و تمام تجربه و علمش را وسط می گذارد، توضیح داد: خودم را در نساجی غریبه نمی دانم و با فضای شهر قائمشهر آشنا هستم. از همه اطرافیان تیم از جمله طرفداران و مسئولان می خواهم کنار نساجی و همراه تیم باشند. بچه ها زیر فشار هستند و باید از لحاظ ذهنی ترمیم شوند. می خواهم همه در این راستا حرکت کنیم تا ان شاءالله ذائقه همه ما تغییر کند و نساجی به روزهای خوب خود برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی جدید نساجی مازندران با بیان اینکه این تیم به برنامه ریزی خوب احتیاج دارد، توضیح داد: نساجی اینقدر عظیم است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد. در برنامه ریزی یک سال و نیمه می توان کاری کرد که نساجی در آینده عظیمی نماید، اما لازمه این موضوع این است که همه به هم یاری نمایند و کنار نساجی باشند. باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلدیم و در توان داریم، بگذاریم. مطمئن باشید بچه ها هم همین کار را می نمایند. به آنها اعتماد کنید. ان شاءالله از اولین بازی خود در مشهد، دست پُر برگردیم. ما می خواهیم سربلند به قائمشهر بیایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27652

به "جلالی: نساجی اینقدر عظیم است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: نساجی اینقدر عظیم است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید