جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت است، تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، وینگر تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که در فصل آینده همه تیم های لیگ برتر کار سختی برای نتیجه گرفتن دارند.

جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت است، تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی تیمش گفت: ما جزو تیم هایی بودیم که تمرینات را زود آغاز کردیم و انجام بازی های محبت آمیز هم یاری کرد تا ذوب آهن بتواند فرم بهتری پیدا کند و حالا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شده اند. تا هفتاد درصد به مرز آمادگی رسیده ایم و امیدوارم تا آغاز لیگ به برترین شرایط ممکن برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا تغییرات زیاد در فهرست بازیکنان نمی تواند به ضرر بازیکنان باشد تاکید نمود: به هر حال جذب بازیکنان و تغییراتی که ایجاد شد با تصمیم مستقیم کادر فنی بود و در این مدت هم مربیان ما کوشش کردند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ما تیم خوبی داریم و فکر می کنم در فصل آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. ما در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و حالا باید به فکر جبران باشیم و برترین عملکرد ممکن را از خودمان نشان دهیم.

جهانی در قسمت دیگری از حرف هایش توضیح داد: فکر می کنم فاصله تیم ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و در فصل آینده همه تیم ها برای نتیجه گرفتن کار سختی خواهند داشت. کیفیت فنی تیم ها برای فصل بعد بسیار خوب است و بعید می دانم که در فصل آینده بازی آسانی را برای هر تیمی تصور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37125

به "جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت است، تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم ها سخت است، تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید