خبرنگاران آرایشگاه های متخلف از مقررات بهداشتی در فسا تعطیل شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، شیراز-خبرنگاران- مسوول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: 7 آرایشگاه را در این شهرستان به علت نقض مقررات بهداشتی مرتبط با کرونا، تعطیل کردیم.

خبرنگاران آرایشگاه های متخلف از مقررات بهداشتی در فسا تعطیل شدند

رسول امین زاده، شنبه به خبرنگاران گفت: طبق دستور کشوری، برای پیشگیری ازگسترش بیماری کرونا تمام صنوف به جز اغذیه فروشی ها تا زمان رفع طغیان کرونا باید تعطیل باشند.

وی ادامه داد:طی رصد کارشناسان بهداشت محیط 2 آرایشگاه زنانه و 5 آرایشگاه مردانه در شهر فسا و چند روستای تابعه ، قانون عدم فعالیت را نقض کرده بودند که پلمب شدند.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا به امروز 14 نفر در استان فارس جان خود را از دست داده اند گفت : با شناسایی 22 مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به 479 نفر رسیده است.

عبدالرسول همتی، شنبه گفت: در 24 ساعت گذشته، متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، با این مورد جدید فوتی، تا به امروز 14 نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود : تا به امروز 156 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند،هم اکنون 49 درصد از مبتلایان در استان فارس در بیمارستان بستری هستند و 32 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14217

به "خبرنگاران آرایشگاه های متخلف از مقررات بهداشتی در فسا تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آرایشگاه های متخلف از مقررات بهداشتی در فسا تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید