خبرنگاران عملیات ضدعفونی در کشتارگاه صنعتی قم مستمر انجام می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، قم - خبرنگاران - سرپرست سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم، با اشاره به اقدام های واحد بهداشت این سازمان برای پیشگیری از تاثیر این بیماری بر شاغلان و محیط کار و به حداقل رساندن عوارض آن بر سلامت شهروندان گفت: کلیه محوطه سازمان با همکاری سازمان آتش نشانی به طور مستمر ضدعفونی می گردد.

خبرنگاران عملیات ضدعفونی در کشتارگاه صنعتی قم مستمر انجام می گردد

وحید وزیری راد روز شنبه، با اشاره به شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح استان وکشور، با تاکید بر ضدعفونی مستمر کل سالن کشتار (اعم از سالن های کشتار، سرویس های بهداشتی، رختکن ها، سردخانه ها و سرویس پله ها) در ابتدا و انتهای عملیات کشتار، اضافه کرد: ضدعفونی و شست وشوی کلیه ماشین آلات حمل گوشت پیش از بارگیری و حمل گوشت در سالن کارواش سازمان، تب سنجی کلیه افراد در بدو ورود به سازمان با هدف شناسایی افراد با تب بالای 37 درجه و ممانعت از ورود آنها به داخل سازمان و هدایت برای مراجعه به مراکز درمانی به منظور مداوا و آماده کردن محلول ضدعفونی دست در جنب درهای ورودی برای شست وشو و ضدعفونی دست شاغلان از دیگر اقدام های صورت گرفته است.

وی تحویل ماسک و دستکش بهداشتی به کلیه کارکنان سازمان، نظارت بر استفاده از ماسک و دستکش، ممانعت از ورود افراد و شاغلان بدون ماسک و دستکش در داخل سازمان و آماده کردن محلول ضدعفونی در داخل سالن ها با هدف ضدعفونی ابزار کار را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

وی گفت: یکی از ضرورت هایی که این سازمان به آن واقف بوده و مورد توجه قرار داده بحث آموزش است که در این راستا آموزش همگانی شاغلان به وسیله پوسترهای آموزشی و نصب بنر در این زمینه است.

بر اساس تازه ترین اطلاعات رسمی در روز شنبه، آمار بستری ها در مرکزهای درمانی قم به 586 تن رسید؛ 96 تن در 24 ساعت گذشته ترخیص شدند که 56 تن آنها مربوط به شیفت صبح امروز بوده است.

همچنین آزمایش کرونای 20 تن از مردم قم امروز مثبت اعلام شد و آمار کلی به 1161 تن رسید.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه گفت: تا به امروز 20 هزار و 610 تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و 556 تن به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 7 هزار و 635 تن نیز بهبود یافته اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14228

به "خبرنگاران عملیات ضدعفونی در کشتارگاه صنعتی قم مستمر انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات ضدعفونی در کشتارگاه صنعتی قم مستمر انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید