خبرنگاران 7550 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش مجله سلو بلاگ، مشهد-خبرنگاران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: سال جاری هفت هزار و 550 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و هزینه ای برای 23 دستگاه اجرایی اختصاص یافت.

خبرنگاران 7550 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اختصاص یافت

رضا جمشیدی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی گزارشی از آخرین شرایط عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای استان را ارائه کرد و اضافه نمود: از محل اعتبارات دو درصد درآمدهای نفت و گاز، پنج هزار و 320 میلیارد ریال به استان اختصاص یافته است.

وی از آمادگی دستگاه های اجرایی برای واگذاری پروژه هایی که در اختیار و مالکیت دولت است اطلاع داد و افزود: 650 میلیارد ریال اعتبار در اختیار استان خراسان رضوی قرار گرفته است که می تواند در قالب استفاده وجوه اداره شده، یاری بلاعوض و نیز یارانه سود تسهیلات متقاضیان از سیستم بانکی در اختیار بخش غیر دولتی قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی واگذاری ساختمان های مازاد دستگاه های اجرایی به برخی دیگر از دستگاه ها و مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی را از دیگر موارد آنالیز شده عنوان نمود و گفت: رویه دولت بر این است که حتی الامکان پروژه ها را به بخش غیر دولتی واگذار یا با آنها مشارکت کند و به همین دلیل اعتباراتی در تبصره 19 قانون بودجه تعیین شده است.

جمشیدی همچنین از تهیه واجرای سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای 390 روستای بالای 20 خانوار استان خراسان رضوی در سال گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: این برنامه بر اساس برنامه ریزی اجرا شده طی برنامه ششم توسعه، برای هزار و 645 روستای استان تدوین و اجرا می گردد و در این راستا پارسال 390 روستای بالای 20 خانوار از 30 دهستان استان انتخاب و مورد مطالعه طرح مذکور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح در راستای تحقق سیاستهای کلی برنامه و اقتصاد مقاومتی، شناسایی و بهره برداری از ظرفیتهای موجود در مناطق روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی روستائیان و نقش روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت تدوین شده است.

توزیع و تصویب اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای سال 1399 خراسان رضوی، توزیع و تصویب اعتبارات 27 صدم درصد از 9 درصد اقتصادیات برارزش اضافه نموده سال 1399 موضوع ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه کشور،آنالیز وتصویب برنامه توسعه اقتصادی واشتغالزایی روستایی استان موضوع جزء یک بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه، آنالیز وتصویب مصوبات پیشنهادی شورای راهبری توسعه مدیریت استان موضوع بندب ماده 89 قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت و همچنین آنالیز وتصویب مصوبات پیشنهادی کارگروه تخصصی امور زیر بنایی وشهرسازی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17444

به "خبرنگاران 7550 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7550 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید