خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیده حمیده زرآبادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل شهرک صنعتی کاسپین قزوین با تشکر از فعالیت ارزشمند فعالان رسانه در بیان مشکلات و اطلاع رسانی موثر در جامعه اظهارداشت: خبرنگاران در ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش کلیدی دارند و با اطلاع رسانی درست و بموقع باید به توسعه استان کمک کنند.

خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم

وی افزود: روش انتخابات در کشور ما سلبی است و چون افراد به صورت ایجابی انتخاب نمی شوند برخی مسائل بروز می کند که باید آن را بذیریم.

زرآبادی بیان کرد: در همه حال و با هر دیدگاهی خود را موکل مردم می دانم و در مسیر حل مشکلات مردم راسخ هستم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تفاوت جریان اصلاح طلب در این است که حداقل ما با همه مسایل هرگاه مشکلی دیده شود انتقاد می کنیم و چشم خود را روی حقایق نمی بندیم اما در دولتهای قبل جای انتقاد نبود.

وی اظهارداشت: من خودم در انتخابات برای انتخاب شدن آقای روحانی تبیلغ کردم اما امروز به ایشان انتقاد هم می کنم چون خود را منتخب مردم و موکل مردم می دانم.

زرآبادی اضافه کرد: در خهر وضعیت باید اتحاد خود را حفظ کنیم تا دچار اسیب نشویم و به عنوان منتخب مردم هرجا که در مسیر رئیس جمهور و هیئت دولت اشتباهی دیده شود حتما آن را بیان می کنم.

پیگیر محدوده 120 کیلومتری در استقرار صنایع هستم وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مشکلاتی که در دادن مشوقها در محدوده 120 کیلومتری ایجاد شده گفت: محدوده 120 کیلومتری در گذشته به صورت زمینی محاسبه می شد و اخیرا از منظر هوایی آن را ملاک قرار می دهند که برای سرمایه گذاران مشکل ساز شده است.

وی اضافه کرد: البته در این زمینه استان های قم و سمنان استثنا شده اند و ما نیز نامه ای به معاون اول رئیس جمهور ارسال کرده ایم تا موضوع بررسی شود اما تا آن موقع در دریافت مالیات و بیمه گفته ایم مدارا کنند تا موضوع حل شود

زرآبادی در خصوص راستی آزمایی تسهیلات پرداختی در طرح بهین یاب هم گفت: درخواست کرده ایم تا گزارشی از نحوه پرداخت وامهایی که به صنایع کوچک داده شده تهیه شود تا وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهیم و اگر انحرافی از اهداف تعیین شده داشته باشد تذکر دهیم.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی روند تولید در کشور بسیار سخت شده اما در بسته پیشنهادی ارزی دولت نقاط مثبتی وجود دارد که شاید بخشی از مشکلات را حل کند. زرآبادی در مورد بین المللی شدن شهرک صنعتی کاسپین هم بیان کرد: در حال حاضر لایحه مناطق ویژه اقتصادی از سوی دولت تقدیم شده و در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است که تاکستان به عنوان منطقه ویژه دارویی مطرح شده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4

به "خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود را موکل مردم می دانم و برای حل مشکلات عزم جدی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید