درمانگاه باشگاه فولاد راه اندازی می گردد ، کوشش ایفمارک برای ارائه خدمات به صورت منطقه ای

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رییس مرکز ایفمارک با بیان این که باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد، گفت: فکر می کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیافتد.

درمانگاه باشگاه فولاد راه اندازی می گردد ، کوشش ایفمارک برای ارائه خدمات به صورت منطقه ای

دکتر زهره هراتیان که به اهواز سفر نموده است، درباره دلیل حضور در باشگاه فولاد، اظهارکرد: با توجه به دعوت آقای آذری و اراده قوی ایشان و مجموعه باشگاه فولاد در راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی، این فرصت به وجود آمد که از نزدیک امکانات باشگاه فولاد خوزستان را آنالیز کنیم و به نظر من با آنچه که مشاهده شد، باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد.

رییس مرکز ایفمارک در مورد فرایند اجرای این پروژه، گفت: در حال حاضر تجهیز درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان در فضایی بالغ بر 1200 متر مربع توسط مسئولان ذی ربط در حال پیگیری می باشد که با توجه به پتانسیل موجود و کادر پزشکی باسابقه در فولاد قرار است خدمات ریکاوری و بازتوانی با استانداردهای ایفمارک به ورزشکاران و عموم مردم ارائه گردد.

وی با اشاره به پیش قدم بودن باشگاه فولاد در این زمینه، مطرح کرد: در جهان از برند باشگاه ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، پزشکی استفاده می گردد، پس این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ یک کلینیک وجود دارد که علاوه بر اینکه به خود باشگاه تعلق دارد، خدمات لازم و پزشکی که مربوط به آسیب های عضلانی است را به مردم عادی ارائه می دهد و باشگاه فولاد نیز با راه اندازی این مرکز پوشش خوبی می تواند برای زیرمجموعه خودش در تمامی رده ها داشته باشد و علاوه بر آن به سایر ورزشکاران در خوزستان و استان های اطراف می تواند خدمات دهد.

هراتیان با اشاره به امکان ارائه خدمات متنوع در درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان، گفت: یکی از موارد دیگر که در این پروژه دیده شده است مباحث مربوط به سلامت تخصصی حوزه سلامت می باشد که با توجه به شرایط کرونا از نظر روان شناسی و تغذیه این مرکز می تواند به بسیاری از خانواده ها یاری کند. در کنار آن بحث آموزش نیز در این مجموعه دیده شده که به صورت آنلاین و حضوری میتوانیم آموزش را در حوزه سلامت پزشکی با گروه هدف حرفه ای و غیر حرفه ای در این مجموعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد، وی در خاتمه بیان نمود: ایفمارک در کوشش است که با همکاری باشگاه های عظیم، خدمات پزشکی ورزشی را به صورت منطقه ای ارائه دهد و با توجه به ای نکه باشگاه فولاد در این زمینه پیشقدم است به طرفداران آن تبریک می گویم. آن چیزی که من در این بازدید دیدم، فکر می کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیافتد و در فصل بعد انشاالله شما درمانگاهی با استانداردهای ایفمارک خواهید داشت که تست های پزشکی تیم های رده ها در کلیه رشته های ورزشی در آن انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32331

به "درمانگاه باشگاه فولاد راه اندازی می گردد ، کوشش ایفمارک برای ارائه خدمات به صورت منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمانگاه باشگاه فولاد راه اندازی می گردد ، کوشش ایفمارک برای ارائه خدمات به صورت منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید