دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بانان زنجانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بانان در زنجان اطلاع داد.

دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بانان زنجانی

جمشید محبت خانی با اشاره به اینکه رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اعلام نموده است عوامل شهادت دو محیط بان زنجانی شناسایی شده اند، اظهار کرد: یکی از این افراد دستگیر شده است.

وی به تشریح این درگیری پرداخت و گفت: ساعت 6:30 بعد از ظهر روز گذشته محیط بانان در منطقه حفاظت شده فیله زنجان در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه پیکاپ که برای شکار به منطقه آمده اند، مشکوک می شوند و مظنونین با دستور ایست محیط بانان فرار می نمایند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اضافه نمود: محیط بانان به یگان اطلاع رسانی می نمایند که در جاده زنجان قزوین در حال تعقیب شکارچیان غیرمجاز هستند اما بعد از تعقیب ماشین شکارچیان به جاده فرعی باز می شود.

محبت خانی ادامه داد: یک ساعت این تعقیب ادامه داشنه از ساعت 7:30 محیط بانان جوابگوی تماس ها نبوده اند و بلافاصله نیروهای کمکی وارد عمل می شوند اما به دلیل عدم امکان جست و جو مأموران استانی تا روشن شدن هوا منتظر می مانند و متأسفانه با روشن شدن هوا خودرو محیط بانانی که به وسیله شلیک گلوله از سلاح جنگی شهید شدند را پیدا می نمایند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک 5 هزار سلاح غیرمجاز کشف شده است، گفت: دستگاه های امنیتی در حال کار در این زمینه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30275

به "دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بانان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بانان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید