دیدار پادشاه بحرین با سلمان در جده

به گزارش مجله سلو بلاگ، پادشاه سعودی روز دوشنبه در دیدار با پادشاه بحرین گفت این کشور می تواند از پس اقدامات خرابکارانه که امنیت این کشور را تهدید می نماید برآید.

دیدار پادشاه بحرین با سلمان در جده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه رژیم سعودی روز دوشنبه با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در کاخ السلام جده دیدار کرد.

پادشاه بحرین در این دیدار حمله اخیر به تاسیسات نفتی پالایشگاه آرامکوی سعودی ها را محکوم نموده و این حملات را اقدامی خطرناک برای امنیت و ثبات منطقه و تامین انرژی دنیا توصیف نموده و تاکید نمود که بحرین کاملا در کنار عربستان خواهد ایستاد.

پادشاه عربستان نیز در این دیدار از پادشاه بحرین به دلیل احساسات برادرانه قدردانی نموده و بر عمق روابط برادرانه میان دو کشور تاکید نمود و گفت که عربستان سعودی قادر است از پس آثار این اقدام خرابکارانه که امنیت عربستان و ثبات تامین انرژی دنیا را تهدید می نماید، برآید.

در این دیدار دو طرف درباره تحولات مختلف و چالش هایی که منطقه با آن روبرو بوده و همچنین راه های تقویت امنیت و ثبات منطقه گفت وگو کردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن شنبه گذشته با 10 فروند پهپاد، تأسیسات نفتی بقیق و خریص وابسته به شرکت آرامکو را هدف قرار دادند که در پی آن به اذعان وزیر انرژی سعودی 5.7 میلیون بشکه فراوری نفت این کشور به حالت تعلیق در آمد.(جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8687

به "دیدار پادشاه بحرین با سلمان در جده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار پادشاه بحرین با سلمان در جده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید