راه چاره سه گانه نماینده ایران در شورای کشتی آسیا مطرح شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در این نشست موضوعات مختلفی از جمله شروع رقابتهای کشتی در سال 2020 به بحث و گفتگو گذاشته شد که اکثریت اعضا با شروع تمامی مسابقات مخالف بودند. البته حمید بنی تمیم دبیر کل ایرانی شورای کشتی آسیا در این نشست بیان کرد با لغو تمامی رقابتها مخالفت کرد و گفت: اینکه بخواهیم بطور کلی تمامی رقابت ها را لغو کنیم، راه حل منطقی و درستی نیست، چرا که شاید موج شیوع این ویروس بزودی کاهش یابد.

راه چاره سه گانه نماینده ایران در شورای کشتی آسیا مطرح شد

به گفته نماینده ایران اگر این اتفاق رخ دهد به دلیل تعطیلی و لغو کلی مسابقات، کشتی گیران نیز همان تمرین حداقلی و انفرادی را در شهر و دیار خودشان را هم تعطیل می نمایند و در نهایت شوق و انگیزه آنها برای ادامه کار تحت تاثیر منفی قرار می گیرد. به همین دلیل می توان با اجرای 3 روش این مساله را مدیریت و رفع کرد.

بنی تمیم ادامه داد: روش اول اینکه اعلام کنیم تا انتها سال 2020 همه برنامه ها انجام خواهد شد و در روش دوم رقابت ها را با یک تاخیر تعیین و در زمان مناسب مثلا 2 ماه قبل از شروع سال میلادی برگزار کنیم. در روش سوم که بدترین حالت است نیز می توان به کلی تمام مسابقات را لغو کرد اما اینکه از همین امروز خبر لغو همه رویدادها اعلام گردد اصلا منطقی نیست.

سرپرست پیشین فدراسیون کشتی با بیان اینکه در این وبینار در مورد جوایز بهترینهای آسیا نیز تصمیم گیری شد، اظهار کرد: مقرر شد جوایز بهترین کشتی گیران، مربیان و کشور برتر نیز که 3000 دلار است، اهدا گردد و بر همین اساس محمد بنا و غلامرضا محمدی که در سال 2019 به عنوان برترین مربیان سال شناخته شدند به زودی جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19234

به "راه چاره سه گانه نماینده ایران در شورای کشتی آسیا مطرح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره سه گانه نماینده ایران در شورای کشتی آسیا مطرح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید