رندرهای ایرپادز 3 از شباهت آن با ایرپادز پرو خبر می دهند

به گزارش مجله سلو بلاگ، اپل قصد دارد به زودی از هدفون بی سیم ایرپادز 3 به عنوان جانشین ایرپادز کنونی رونمایی کند. به همین دلیل امروز تصاویری از این محصول منتشر شده که از طراحی نزدیک آن به ایرپادز پرو خبر می دهند.

رندرهای ایرپادز 3 از شباهت آن با ایرپادز پرو خبر می دهند

از زمانی که اپل ایرپادز را راهی بازار کرده حدود 2 سال می گذرد اما با این حال هدفون بی سیم اپل توانسته بدون مشکل با بهترین های بازار رقابت کند و به همراه مدل قدرتمندتر خود یعنی ایرپادز پرو، به عنوان محبوب ترین هدفون های بی سیم بازار شناخته می شوند. اما با این حال 2 سال زمان زیادی است و انتظار داریم مدل جدیدی از این محصول رونمایی و راهی بازار شود که خوشبختانه این اتفاق در شرف رخ دادن است.

تا به این لحظه خبرهای زیادی در این رابطه منتشر شده که اپل قصد دارد به زودی از هدفون بی سیم جدید خود تحت عنوان ایرپادز 3 رونمایی کند. هدفونی که گفته می شود طراحی آن تا حد زیادی شبیه به ایرپادز پرو کنونی خواهد بود و تصاویری هم که به تازگی از آن منتشر شده، صحت این گفته ها را تأیید کرده است.

تصاویر اخیر را افشاگری با نام DuanRui در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشته. جالب اینجاست که این تصاویر با آنچه که وب سایت GizmoChina از یک تأمین کننده ناشناس اپل دریافت کرده بود کاملا مطابقت دارند. تصاویری که گفته می شود طراحی نهایی ایرپادز 3 را نشان می دهند. اگر این گفته ها حقیقت داشته باشد، باید طراحی این محصول را تا حد زیادی الهام گرفته از ایرپادز پرو کنونی بدانیم.

با در نظر دریافت اینکه تصاویر منتشر شده در واقع طراحی نهایی ایرپادز 3 را نشان می دهند، باید بگوییم کاربران این بار با خرید این محصول، با گجتی جمع و جورتر روبه رو خواهند بود که از کیس کوچکتری هم بهره می برد. این طور که به نظر می رسد، این باید یکی از بهترین هدفون هایی باشد که در سال 2021 راهی بازار می شود اما نباید فراموش کرد یک مدل پرو از آن هم در دست ساخت واقع شده است که نهایت تلاش اپل را در ساخت یک هدفون بی سیم را به نمایش خواهد گذاشت و تفاوت هایی هم با ایرپادز 3 خواهد داشت.

  • تصاویر و مشخصات فنی احتمالی نسل سوم ایرپادز اپل لو رفت

همان طور که گفته شد، ایرپادز 3 طراحی بسیار مشابهی به نسبت ایرپادز پرو دارد، اما یک تفاوت بین آن ها، سری های سیلیکونی است که در ایرپادز پرو شاهد آن بودیم. از این منظر، این محصول کاملا مشابه نسل قبل خود است که باعث می شود هدفون به خوبی مدل پرو در کاهش صدای محیطی مؤثر نباشد. اما در بخش داخلی، به احتمال زیاد شاهد یک چیپ صدای ارتقا یافته خواهیم بود که باعث می شود صدا با حجم و کیفیت بیشتری به گوش کاربر برسد. همچنین گفته می شود یک باتری بزرگتر هم برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد اما فعلا از صحت این موضوع بی خبریم تا خبری رسمی یا موثق تر در این رابطه منتشر شود.

اما آنچه که تا به اینجای کار در رابطه با ایرپادز 3 مسلم به نظر می رسد، پشتیبانی نکردن آن از قابلیت بسیار جذاب حذف نویز است که هیچ وقت شاهد استفاده از آن در هدفون های ایرپادز نبودیم و نسل جدید هم متاسفانه از این قاعده مستثنی نخواهد بود. چرا که اپل این قابلیت را برای ایرپادز پرو و مدل های جدید آن در نظر گرفته که قیمت بیشتری هم به همین خاطر (و یک سری قابلیت های دیگر) دارند.

انتظار می رود اپل به زودی از هدفون بی سیم خود رونمایی کند چرا که شایعه ها و خبرهای اخیر از 23 مارس (3 فروردین) به عنوان تاریخ رونمایی از این محصول یاد کرده اند. حال باید دید واکنش اپل به این شایعات چیست چون اگر درست باشند، به احتمال زیاد طی یکی دو هفته آینده باید خبرهایی در این رابطه بشنویم.

  • چگونه ایرپادز پرو اصل اپل را از مدل تقلبی تشخیص دهیم؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30144

به "رندرهای ایرپادز 3 از شباهت آن با ایرپادز پرو خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای ایرپادز 3 از شباهت آن با ایرپادز پرو خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید