روسیه مسدودسازی وب سایت های نزدیک به جریان مقاومت را محکوم کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزارت امور خارجه روسیه اقدام اخیر دولت آمریکا در مسدودسازی وب سایت های ایرانی و وب سایت های نزدیک به جریان مقاومت را محکوم کرد.

روسیه مسدودسازی وب سایت های نزدیک به جریان مقاومت را محکوم کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در نشست خبری اقدام اخیر دولت آمریکا در مسدودسازی بیش از 30 وب سایت ایرانی یا نزدیک به جریان مقاومت را نقض قوانین بین المللی خواند.

این دیپلمات ارشد روس با انتقاد از سانسور شدید اطلاعات از سوی آمریکا توضیح داد: آمریکایی ها بیش از حد دست به سانسور اطلاعات در اینترنت زده و تعهدات بین المللی خود در مورد انتشار آزاد اطلاعات که یکی از جنبه های حقوق بشر است را کاملاً فراموش نموده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه بعلاوه با اشاره به اینکه شرکت های عظیم فناوری اطلاعات که اقدام به سانسور اطلاعات در اینترنت می نمایند رسماً به دولت آمریکا وابسته اند، یادآور شد: این شرکت ها به راحتی چشم خود را به روی موازین بین المللی می بندند و اجازه نمی دهند که کشورهای دیگر [کشورهای مخالف سلطه طلبی آمریکا] مواضع خود را به گوش جامعه جهانی برسانند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33575

به "روسیه مسدودسازی وب سایت های نزدیک به جریان مقاومت را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه مسدودسازی وب سایت های نزدیک به جریان مقاومت را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید