روسیه کلیه پروازها به مقصد ترکیه را متوقف می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون نخست وزیر روسیه از اجرای محدودیت های شدید در کلیه پروازهای بین المللی به مقصد شهرهای ترکیه اطلاع داد و سخنگوی کرملین هم گفت: این تصمیم هیچ ارتباطی به سفر اخیر رئیس جمهوری اوکراین به این کشور ندارد.

روسیه کلیه پروازها به مقصد ترکیه را متوقف می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، تاتیانا گالیکووا معاون نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد که این کشور محدودیت های جدی را برای کلیه پروازهای معمولی و چارتر از فرودگاه های روسیه به مقصد ترکیه و بلعکس، از تاریخ 15 آوریل الی اول ماه ژوئن امسال میلادی (26 فروردین الی 11 خرداد ماه) در نظر گرفته است.

به گفته این مقام روس، این تصمیم در این رابطه اتخاذ شده که نوع انگلیسی ویروس کرونا در تمامی استان های ترکیه مشاهده شده است که می تواند جان شهروندان روسی را در معرض خطر قرار دهد.

در حال حاضر حدود 30 هزار گردشگر روسی در ترکیه بسر می برند که طی روزهای آینده به کشور باز می گردند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در پاسخ به سئوالی در این رابطه، بعضی اخبار منتشره در این باره که گویا محدودیت پروازها از روسیه به ترکیه مربوط به سفر اخیر ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین به این کشور است را تکذیب نموده و گفت: این تصمیم گیری تنها مربوط به نگرانی ها از شرایط تشدید وخامت شیوع کرونا در ترکیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30825

به "روسیه کلیه پروازها به مقصد ترکیه را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه کلیه پروازها به مقصد ترکیه را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید