زمان بازی برگشت پرسپولیس - الدحیل تغییر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با پیگیری های انجام گردیده از سوی باشگاه پرسپولیس و کمک فدراسیون فوتبال مسئله برگزاری بازی برگشت با الدحیل در شب تاسوعا حل شد.

زمان بازی برگشت پرسپولیس - الدحیل تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، پندار خمارلو در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم، یک روز زودتر از زمان اعلام گردیده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه 27 شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ 26 شهریور برگزار می گردد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مسئله روبه رو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بین الملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند.

در ابتدا طرح جابه جا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود و در ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در استادیوم آزادی برگزار گردد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابه جایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارائه گردیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 244

به "زمان بازی برگشت پرسپولیس - الدحیل تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازی برگشت پرسپولیس - الدحیل تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید