سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمد شریف رنجبر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب کرد.

سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد

در این حکم انتصاب خطاب به رنجبر آمده است:

ضمن تشکر از زحمات دکتر فتی و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس(قشم) منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیگیری های جنابعالی و مساعدت های سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر عامل سازمان، توافق نهایی برای واگذاری اراضی، شرایط مورد نظر هیئت امنای پارک برای تداوم کار پارک و پشتیبانی از شرکت ها و موسسات فراهم گردد.

ان شاءالله با توکل به خداوند سبحان، پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اجرا، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

محمدشریف رنجبر متولد 1352 در قشم و عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان است.

وی دانش آموخته کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، کارشناسی ارشد رشته علوم دریایی و اقیانوسی-گرایش بیولوژی دریا از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتری در رشته بیولوژی دریا از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

رنجبر، چاپ بیش از 25 مقاله علمی-پژوهشی در مجلات نمایه شده ISI و ISC، انتشار بیش از 30 مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی، هدایت و مشاوره 27 پایاننامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفهای/دکتری تخصصی و مدیریت 3 طرح پژوهشی ملی و بین المللی در دانشگاه هرمزگان را در کارنامه فعالیت های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی وی می توان به معاون فناوری و پشتیبانی پارک زیست فناوری خلیج فارس-جزیره قشم از سال 1386 تا 1388، دبیر شورای فناوری پارک زیست فناوری از سال 1386 تا 1388، عضو شورای اسلامی شورای شهر قشم در دورههای اول و پنجم، کارشناس ارشد ارزیابی در مدیریت محیط زیست منطقه آزاد قشم از 1380-1385، عضو شورای عالی ارزیابی زیست محیطی سازمان منطقه آزاد قشم از بهمن ماه 1391، عضو کمیته راهبری ملی در برنامه کمکهای کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست در ایران (GEF/SGP) و مدیر 5 طرح اجرایی/توانمندسازی جوامع روستایی-صیادی برنامه کمکهای کوچک تسهیلات جهانی محیط زیست و همکار بیش از 20 طرح اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8104

به "سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید