سفر استاندار به دماوند، واحدهای تولیدی مورد بازدید نهاده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه پس از ورود به شهرستان دماوند، به بازدید از یک کارخانه شیر در رودهن و بازدید از عملیات اجرایی فاز نهایی یک سردخانه و کارخانه بسته بندی پرداخت.

سفر استاندار به دماوند، واحدهای تولیدی مورد بازدید نهاده شد

سفر به دماوند، دوازدهمین سفر دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان پیشوا، بسیاری از پروژه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در این شهرستان را افتتاح نموده بود.

مقیمی در این سفر از یک مجتمع گردشگری در روستای محمودیه دماوند، چند واحد فراوریی و صنعتی در شهرک صنعتی آیینه ورزان و یک واحد نیمه تعطیل در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

نشست استاندار تهران با صاحبان صنایع در دماوند برگزار می گردد

فرماندار دماوند در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان به خبرنگاران گفت: استاندار تهران پس از این بازدیدها نشستی با صاحبان صنایع در راستای برطرف موانع فراوری در سالن فرمانداری برگزار می نماید و در ادامه به بازدید از برنامه های هفته فرهنگی شهرستان دماوند خواهد پرداخت.

مجید صفری گفت: تعدادی از مدیران کل با جهت گیری اقتصادی، استاندار تهران را در این سفر همراهی می نمایند.

وی گفت: پیگیری 46 مصوبه دور اول سفرهای شهرستانی استاندار تهران به دماوند نیز از اهداف دیگر سفر استاندار تهران به این شهرستان است.

گفته می گردد، تامین مواد اولیه و نوسانات ارز اصلی ترین دغدغه های فعالان اقتصادی و فراوریی بوده که در بازدیدهای استاندار تهران مطرح گردیده است.

برطرف موانع فراوری در دماوند در دستور کار این سفر قرار گرفته است

استاندار تهران در حاشیه سفر به دماوند در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از نزدیک مسائل واحدهای صنعتی را دیدم و در جریان آن ها قرار گرفتم.

محمدحسین مقیمی افزود: هر مسئله ای که قادر به برطرف آن در سطح استانی بودیم، در این سفر حل گردیده و دستورات لازم برای آن صادر می گردد و مسائل دیگر نیز به وزارتخانه های مربوطه ارجاع داده می گردد و از مدیران کل خواستیم، با دقت در جهت برطرف موانع فراوری گام بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 568

به "سفر استاندار به دماوند، واحدهای تولیدی مورد بازدید نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر استاندار به دماوند، واحدهای تولیدی مورد بازدید نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید