سقوط کلمبیا در فیفا هشدار است، کی روش از میراث پکرمن مراقبت نکرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در کش و قوس خبرهایی که درباره شرایط کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا منتشر می شود، رده بندی جهانی تیم های ملی در ماه نوامبر از سوی فیفا منتشر شد. در این رده بندی، تیم ملی کلمبیا به رده پانزدهم جدول سقوط کرد تا زخم رسانه ها و کارشناسان کلمبیایی از عملکرد کی روش تازه شود.

سقوط کلمبیا در فیفا هشدار است، کی روش از میراث پکرمن مراقبت نکرد

سایت کوموتریکولر جایگاه جدید کلمبیا را یک سقوط بزرگ دانست و به قول کارلوس کی روش در ابتدای شروع کارش در تیم ملی این کشور اشاره کرد.

این سایت نوشت: سقوط تیم ملی کلمبیا در رده بندی فیفا در پایان سال 2020 نشان می دهد کارلوس کی روش به قول خود عمل نکرده است. کی روش در فوریه 2019 در یک نشست خبری گفت که از اعتبار و میراث خوزه پکرمن مراقبت می کند اما این اتفاق رخ نداد و تقریباً بعد از گذشت دو سال از بین رفت. کی روش گفته بود: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به خوبی از میراثی که تیم کلمبیا در سال های اخیر با آقای پکرمن و فدراسیون فوتبال به دست آورده، مراقبت کنم. از میراث، اعتبار و شهرت کلمبیا در سراسر جهان به خوبی مراقبت می کنم.

کوموتریکولور سپس جایگاه تیم ملی فوتبال کلمبیا را از سال 2012 و از ابتدای شروع به کار پکرمن (در رده 35 جهان) مورد بررسی قرار داده است؛ جایی که پکرمن پیروز شد این تیم را حتی تا رده سوم جهان پیش ببرد. در نهایت بعد از پکرمن، مدتی آرتور ریس سرمربی کلمبیا بود و تیم ملی این کشور در رده 12 فیفا به کی روش تحویل داده شد.

این سایت در بخشی از گزارش خود آورده است: کی روش کلمبیا را در رده دوازدهم فیفا دریافت کرد و پس از شرکت در مسابقات کوپا آمه ریکا برزیل در سال 2019، به رده هشتم صعود کرد. از پایان سال گذشته کلمبیا در رده دهم باقی مانده بود. اگرچه کلمبیا مقابل ونزوئلا پیروز شد و برابر شیلی به نتیجه تساوی رسید، اما شکست های اخیر مقابل اروگوئه و اکوادور کلمبیا را به جایگاه پانزدهم رساند. این واقعیت تیم کلمبیا در رده بندی فیفا در پایان سال 2020 یک هشدار است و به همین دلیل تغییر سرمربی (کی روش) در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25619

به "سقوط کلمبیا در فیفا هشدار است، کی روش از میراث پکرمن مراقبت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط کلمبیا در فیفا هشدار است، کی روش از میراث پکرمن مراقبت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید