سیف الله پور: جذب بازیکنان جدید را از فردا شروع می کنیم، قطعاً چند نفر از جمع ما جدا می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت این باشگاه از فردا فعالیتش را در فصل جابجایی نیم فصل شروع خواهد نمود.

سیف الله پور: جذب بازیکنان جدید را از فردا شروع می کنیم، قطعاً چند نفر از جمع ما جدا می شوند

ایزد سیف الله پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال نساجی گفت: از فردا کارمان را برای جذب بازیکن شروع خواهیم کرد. مذاکرات با بازیکنان مدنظر اجرا شده اما فعلاً نامی از بازیکن نمی بریم تا قراردادها نهایی گردد. به طور حتم تغییراتی در تیم مان خواهیم داشت و پس از آن هم تمرینات مان از روز شنبه 14 دی ماه با حضور رضا مهاجری شروع می گردد.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد اردوی پیش فصل این تیم توضیح داد: قصد داشتیم اردوی مان را در جزیره کیش برپا کنیم اما سال جاری کیفیت زمین های این جزیره خوب نیست. به همین دلیل به دنبال این هستیم تا در دبی، قطر یا یک کشور دیگر اردوی مان را برگزار کنیم.

سیف الله پور در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکنانی که با آنها مذاکره کردیم داخلی هستند، اما اگر مهاجری بخواهد بازیکن خارجی هم جذب می کنیم.

وی درباره مطالبات بازیکنان تیم نساجی و مشکل این تیم برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید به دلیل بدهی های این باشگاه اظهار داشت: مطالبات بازیکنان را خواهیم داد و هیچ مسئله ای از این بابت نداریم. در حال پرداخت بدهی های سالیان قبل باشگاه نیز هستیم. بخش عمده ای از بدهی ها و مطالبات پرداخت شده و آقای نورشرق (رئیس کمیته مشخص شرایط) هم همکاری لازم را با ما داشته است. قطعاً برای دریافت کارت بازیکنان باید سایر بدهی ها هم پرداخت گردد که مسئله ای بابت آن نداریم و در حال اجرا است.

قائم مقام باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی از لیست این تیم کنار گذاشته خواهند شد؟ یادآور شد: قطعاً چند بازیکن از ما جدا خواهند شد اما منتظریم تا پس از بازگشت مهاجری از تعطیلات، لیست باشگاه را بدهد و سپس نام بازیکنان را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11916

به "سیف الله پور: جذب بازیکنان جدید را از فردا شروع می کنیم، قطعاً چند نفر از جمع ما جدا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف الله پور: جذب بازیکنان جدید را از فردا شروع می کنیم، قطعاً چند نفر از جمع ما جدا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید