شایعه عجیب درباره ستاره استقلال؛ دوپینگ میلیچ مثبت شد!؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، آی اسپورت نوشت: در حالی که کمتر از سه روز به دربی حساس پایتخت باقی مانده است ادعایی از سوی پرسپولیسی ها مطرح شده که می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. قرمزپوشان معتقدند تست دوپینگ هرویه میلیچ در بازی ماشین سازی از سوی ایفمارک مثبت اعلام شده و تمام جنجال های به وجود آمده میان فکری و میلیچ نمایشی بوده و این بازیکن به علت مثبت شدن تست دوپینگش از حضور در تمرینات استقلال محروم بوده است. این اتفاق در حالی رقم خورد که در چند ملاقات ابتدایی هرویه میلیچ ستاره آبی ها بود و ناگهان سکونشین تیم فکری شد و پس آن هم از سوی سرمربی استقلال از حضور در تمرینات منع شد.

شایعه عجیب درباره ستاره استقلال؛ دوپینگ میلیچ مثبت شد!؟

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

بسیاری از طرفداران پرسپولیس معتقدند فدراسیون فوتبال دوباره میخواهد دوپینگی بودن بازیکن استقلال که در گذشته نیز سابقه داشته اند را پنهان کند!

چند سال قبل بود که تست دوپینگ چند بازیکن استقلال مثبت اعلام شد و در کمال تعجب هیچ محرومیتی شامل حال بازیکنان استقلال نشد در حالی در همان سال بازیکنی از صبای قم به علت مصرف همان ماده ای که بازیکنان استقلال در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس مصرف نموده بودند، یک سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27450

به "شایعه عجیب درباره ستاره استقلال؛ دوپینگ میلیچ مثبت شد!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه عجیب درباره ستاره استقلال؛ دوپینگ میلیچ مثبت شد!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید